Gość jb Opublikowano 5 Czerwca 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2008 witam.obciążam mieszkanców budynku mieszkalnego połaczonego wodociągiem z domem pomocy który reprezentuję naleznością za wodę.wyglada to tak: za zuzycie wody w maju obciążyłam ich 4 czerwca tj po otrzymaniu faktury .termin płatności wyznaczyłam na 2 tygodnie póxniej( czyli też czerwiec).proszę napisać czy dobrze robię :rozliczenie za maj sporzadzam w czerwcu i rozliczam w deklaracji VAT-7 za czerwiec.Jeżeli to sa osoby prywatne i nie chcą faktur , czy wystarczy w moich dokumentach PK wraz z załacznikiem dokumentującym na podstawie jakiej faktury rozliczono , kogo jaką kwotą obciążam? Chyba nie ma konieczności wystawienia faktury mimo ze chodzi tu o tzw refakturowanie dostaw wody...Pomózcie , prosze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi