Gość aliszja Opublikowano 19 Października 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Października 2009 Witam.Załozyłam jednoosobwą firmę i mam podpisany kontrakt.Będę miała miesięczną pensję.Praca dwa razy w tygodniu.(Dodam ,ze to nie jest praca w kraju).Będę wystawiała faktury na początku każdego miesiąca.Zaczynam od tego tygodnia i moje pytanie brzmi:jak wyliczyć należną pensję skoro nie będę miała pełnego miesiąca?Pensję dzielę na 4 i wychodzi mi tygodniowy zarobek?Nigdy nie miałam doczynienia z księgowością więc postanowiłam zwrócić się z tym pytaniem tutaj.Bardzo proszę o odpowiedź.Z góry dziękuję .Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi