Kategorie
Skocz do zawartości

Wystawianie faktur


Gość aliszja
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Załozyłam jednoosobwą firmę i mam podpisany kontrakt.Będę miała miesięczną pensję.Praca dwa razy w tygodniu.(Dodam ,ze to nie jest praca w kraju).Będę wystawiała faktury na początku każdego miesiąca.Zaczynam od tego tygodnia i moje pytanie brzmi:jak wyliczyć należną pensję skoro nie będę miała pełnego miesiąca?Pensję dzielę na 4 i wychodzi mi tygodniowy zarobek?Nigdy nie miałam doczynienia z księgowością więc postanowiłam zwrócić się z tym pytaniem tutaj.Bardzo proszę o odpowiedź.Z góry dziękuję .Pozdrawiam.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...