Kategorie
Skocz do zawartości

Korekta do sprzedaży z 2004 roku.


Gość Viola
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc!!!! W 2004 r. nabyliśmy jako firma usługowa materiały, które potrzebne były do wykonania przejętego zlecenia (od osoby fizycznej). Przed upływem roku okazało się, że zużyty do usługi materiał był wadliwy. Klient zwrócił się o interwencję. Powołana komisja składająca się z przedstawicieli naszej firmy, jak i firmy od której nabyliśmy materiał, potwierdziła wadliwość materiału. Uzgodniono wypłatę dla klienta umownej kwoty. Problem dotyczy jej udokumentowania. Dostawca materiału chce wystawić fakturę korygującą. Nasza firma domaga się noty księgowej na odszkodowanie za wadliwy towar. Czy po dwóch latach można stosować rabat cenowy? Czy jeżeli brak jest dokumentu gwarancyjnego na towar, o kórym mówi kodeks cywilny można mówić o reklamacji, czy raczej uprawnieniom klienta z tyt. rękojmi? Czy zgodnie z Rozp. Min.Fin. z 2005 w sprawie faktur do w/w sytuacji można wystawić fakturę korygującą?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...