Gość Viola Opublikowano 31 Maja 2006 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 Proszę o pomoc!!!! W 2004 r. nabyliśmy jako firma usługowa materiały, które potrzebne były do wykonania przejętego zlecenia (od osoby fizycznej). Przed upływem roku okazało się, że zużyty do usługi materiał był wadliwy. Klient zwrócił się o interwencję. Powołana komisja składająca się z przedstawicieli naszej firmy, jak i firmy od której nabyliśmy materiał, potwierdziła wadliwość materiału. Uzgodniono wypłatę dla klienta umownej kwoty. Problem dotyczy jej udokumentowania. Dostawca materiału chce wystawić fakturę korygującą. Nasza firma domaga się noty księgowej na odszkodowanie za wadliwy towar. Czy po dwóch latach można stosować rabat cenowy? Czy jeżeli brak jest dokumentu gwarancyjnego na towar, o kórym mówi kodeks cywilny można mówić o reklamacji, czy raczej uprawnieniom klienta z tyt. rękojmi? Czy zgodnie z Rozp. Min.Fin. z 2005 w sprawie faktur do w/w sytuacji można wystawić fakturę korygującą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi