Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Ulepszenie telewizora?

3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Arniq

Arniq

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 90 postów

Napisano 27 listopad 2021 - 16:02

Cześć wszystkim!

Mam taki pomysł - moi rodzice mają tv (smart, ale ma z 6-7 lat jakoś mniej więcej) i chciałam im sprawić niespodziankę, a mianowicie kupić Netflixa. No ale nie mają gdzie go odtwarzać, znaczy mają laptopa, no ale to mały obraz, a podłączać laptopa do tv co chwila - to niewygodne i niepraktyczne. Czy jest jakaś opcja, aby dało się bez wymiany telewizora odtworzyć na nim Netflixa?

#2 aniolek

aniolek

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 960 postów

Napisano 28 listopad 2021 - 16:27

Niestety kompletnie nie znam się na takich kwestiach, więc nie pomogę.

#3 Ajlar

Ajlar

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 92 postów

Napisano 29 listopad 2021 - 21:40

No ale dobrze, że ja się trochę znam:) Arniq, można kupić takie hmm "dongle" czyli taka właśnie przystawka smart tv którą wkłada się do telewizora. Oczywiście telewizor musi mieć wejście USB, ale 6-7 letni TV to na 99% ma - ale lepiej sprawdź z tyłu, aby potem nie było kłopotów! Najpopularniejsza jest od Google - Chromecast. Można dzięki temu oglądać Netflixa na telewizorze bez potrzeby jego wymiany.
Mam nadzieję, że w miarę wyjaśniłem Ci temat?

#4 Arniq

Arniq

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 90 postów

Napisano 30 listopad 2021 - 18:28

Ajlar - o to mi właśnie chodziło!! Dzięki wielkie! Kupię akurat "pod choinkę" rodzicom, to będą mieć fajny prezent! :) Wybiorę faktycznie tego od Google - najbardziej znana mi marka no i ma elastyczny kabel HDMI, który ma kilka centymetrów. Rodzice mają tv powieszony na ścianie, a porty USB są z tyłu TV - więc tego od Xiaomi chyba by się nie dało wcisnąć.

Dodaj odpowiedź

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych