Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Nagła umowa na zastępstwo


wróć do serwisu Kadry 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Paulinka96

Paulinka96

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 01 sierpień 2021 - 19:35

Witam

Mam kilka pytań.

Ostatnio kończyła mi się trzecia umowa o prace na czas określony i powinnam dostać teraz umowę na czas nieokreślony.

Dostałam umowę na zastępstwo na miesiąc czasu.

Moje pytanie brzmi czy tak może zrobić pracodawca że zamiast umowy na czas nieokreślony daje umowę na zastępstwo?

Czy jeżeli podpisałam tą umowę i dalej pracodawca będzie chciał przedłużyć ze mną umowę, to czy będę musiała od nowa zaczynać 3 umowy o prace na czas określony aby znowu mieć możliwość dostania umowy na czas nieokreślony?

 

Bardzo proszę o pomoc bo pierwszy raz spotykam się z takim czymś.

 

Pozdrawiam



#2 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 21723 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 02 sierpień 2021 - 08:46

Moje pytanie brzmi czy tak może zrobić pracodawca że zamiast umowy na czas nieokreślony daje umowę na zastępstwo? MOŻNA
Umowa na zastępstwo nie wchodzi do limitu umów.
Po tej umowie, jeśli będzie chciał cię dalej zatrudniać musi być umowa na czas nieokreślony.

#3 Paulinka96

Paulinka96

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 07 sierpień 2021 - 19:49

Witam

 

Mam jeszcze jedno pytanie na umowie na zastępstwo nie mam napisane do kiedy pracuje, tylko od którego dnia rozpoczynam prace. 

Również na umowie mam napisane że przysługuje  mi urlop w wysokości 2 dni.

Moje pytanie brzmi czy na takiej umowie może nie być napisane do kiedy pracuje? Bo kierownictwo twierdzi że na zastępstwo to aż dana osoba wróci ze zwolnienia czyli może być 2 miesiące albo i 4, a z umowy rozumiem że jak przysługują mi 2 dni urlopu to czyli umowa jest na miesiąc czasu ale terminu do kiedy ta umowa jest niema.

Czy taka umowa jest wbrew prawu napisana?

 

Proszę o pomoc



#4 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 21723 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 08 sierpień 2021 - 10:18

Nie musi być podawany termin zakończenia umowy - do czasu powrotu.
Wszystko jest zgodne z prawem.
Nie rozumiem dlaczego masz te 2 dni wpisane, to by sugerowało 1 m-c pracy, ale umowa jest ważna.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych