Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Korekta faktury

faktura ksiegowosc wfirma

wróć do serwisu Księgowość Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Marcin

Guest_Marcin
  • Goście

Napisano 14 maj 2021 - 19:01

Witam.

Założyłem jdg i zacząłem sprzedawać w internecie i mam problem bo pierwszy raz jestem w takiej sytuacji. Sprzedałem 2 figurki pewnej pani, wystawiłem jej fakturę imienna na której były owe figurki w 2 sztukach oraz usługa wysyłki. Dodam ze działam w dropie czyli zamówienia które dostaje realizuje hurtownia w której wykupuje towar, place za wysyłkę i hurtownia wysyła bezpośrednio do mojego klienta. Pech chciał ze pani chciała 2 rożne figurki (wybierało się na aukcji ) a hurtownia miała 2 ostatnie sztuki ale takie same i takie wysłali bez kontaktu ze mną. Oczywiście klientka skontaktowała się ze mną że otrzymała zamówienie niezgodne z tym co chciała bo przyszły jej 2 takie same figurki. Przeprosiłem i zaproponowałem żeby zwróciła przedmiot i albo jej zwrócę pieniądze albo może kupić podobne figurki tylko trochę droższe a różnice w cenie ja pokryje. Pani postanowiła ze zwróci tylko jedną figurkę i chciałaby dopłacić do tego zestawu co jej zaproponowałem (czyli zwrot za figurkę jej nie oddawałem tylko wliczyłem to już w koszt tego zestawu + to co pani przelała) plus resztę kosztów pokryłem ja. Ktoś wie jak to teraz rozliczyć? Co z tamtą fakturą którą już wystawiłem ? Dodam że działam poprzez stronę do księgowości wfirma.pl

 

Z góry dzięki za pomoc.





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: faktura, ksiegowosc, wfirma

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy