Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Jakie są zasady określania terminów w urzędzie?


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 672464 postów

Napisano 26 kwiecień 2021 - 15:25

Każdy, kto załatwia jakąś sprawę w urzędzie powinien znać zasady określania terminów, według których należy liczyć dni na odesłanie odpowiedzi czy odwołanie.

Powrót do artykułu: Jakie są zasady określania terminów w urzędzie?

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 26 kwiecień 2021 - 15:25

Urząd na chwilę obecna nie odbiera podanych na stronie www nr telefonów (komórkowych i stacjonarnych), a ogłosił przetarg na lokale użytkowe. Pozostało tylko napisanie e-maila. Ile zatem czasu mogę czekać na odpowiedź ? Zaznaczę że pismo z zapytaniami (mail) wysłałem 23.04.2021 a przetarg jest w dniu 07.05.2021.Niestety nigdzie nie znalazłem dnia w którym ogłoszono pismo przetargowe.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych