Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

Zdjęcie

Pakowanie produktów w sklepie online


wróć do serwisu Moja Firma 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 BarbaraGruszka

BarbaraGruszka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 609 postów

Napisano 09 marzec 2021 - 10:05

Jesli wysyłacie paczkę do klienta, czy zwracacie uwagę na jej ogólny wygląd, estetykę? Czy dodajecie gratisy? Swoje koszulki pakuję jedynie w kopertę bąbelkową, gdyż jest ona dosyć tania (wychodzi po 0,80 gr sztuka) jednak bardzo bym chciała wprowadzić małe kartoniki, w których pakowałabym koszulki w bibule związaną wstążką. Jednak koszt jednego kartonu to ponad 2 zł. Jakie jest Wasze doświadczenie i opinia na ten temat? 



#2 wazer

wazer

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 168 postów

Napisano 10 marzec 2021 - 12:47

Odpowiem jako konsument: dla mnie ma ogromne znaczenie jak jest paczka zapakowana. Byc moze nie przezywam kopert bąbelkowych - rwąc sobie włosy z glowy, ale bardzo jarają mnie te piękne pudełeczka i kokardki. I zawsze jest to na plus.  Takie eleganckie opakowania kartonowe z nadrukiem firmowym zamówisz na przykląd tutaj https://www.fingerpr...nadrukiem-lodz/Mają dobre ceny w drukarni 



#3 Forumowicz84

Forumowicz84

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 528 postów

Napisano 17 kwiecień 2021 - 12:10

No niewątpliwie sklepy online przede wszystkim muszą pamiętać o tym, aby dobrze pakować produkty, które są sprzedane i które są wysyłane. Głownie chodzi tutaj o to, aby bez żadnego problemu zamówienie dotarło do klienta w całości. Sprawdźcie sobie np. tuby foliowe , bo one również potrzebne są w takich sklepach. Przede wszystkim z ich pomocą można wysyłać plakaty, obrazy, rysunki na zamówienie, zdjęcia i wiele, wiele innych rzeczy. Dzięki temu będą one odpowiednio zabezpieczone i nie zostaną zniszczone w transporcie.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych