Skocz do zawartości


Pracownik ponownie zatrudniony- problem z prowadzeniem akt


wróć do serwisu Kadry Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Basia

Guest_Basia
  • Goście

Napisano 26 styczeń 2021 - 22:04

Witam,

 

Pracownik zostal zatrudniony 01.03.2015, zwolniony 28.02.2018, potem ponownie zatrudniony 01.11.2018, znowu zwolniony 31.03.2020, no i znowu teraz zatrudniony 01.01.2021. Mam duzy problem z ogarnieciem tego w aktach osobowych. Czy mam zalozyc mu nowa teczke? A jesli nie to jak powinna wygladac jego teczka? Jak go oznaczyc? Drugie jego przyjecie do pracy prowadzilam w pierwszej teczce i oznaczylam A1, B1,C1 i tam wpinalam dokumenty z tamtego czasu zatrudnienia, czy teraz zrobic A2, B2, C2? Bardzo prosze o jakas podpowiedz.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych