Skocz do zawartości

Zapytanie

wróć do serwisu Sektor Publiczny 25 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Magda

Guest_Magda
  • Goście

Napisano 17 styczeń 2021 - 18:03

Witam! Pomóżcie tydzień temu wygrała konkurs na stanowisko specjalisty ds kadr i plac w zespole szkół. Nie mam wykształcenia ani żadnego doświadczenia na ww stanowisku. Ze mną pracuje tylko księgowa która nigdy nie była kadrową. Czy mam szansę ogarnąc to stanowisko w ciągu powiedzmy pół roku czy lepiej od razu uciekać? Jestem kompletnie zielona i przerażona. Proszę i szczere i merytoryczne wypowiedzi

#2 koleżanka

koleżanka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 14252 postów
  • LokalizacjaMazowsze

Napisano 17 styczeń 2021 - 18:57

To jakim cudem wygrałaś ten kokurs ?

:wub: 

#3 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 21317 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 17 styczeń 2021 - 19:53

Witam! Pomóżcie tydzień temu wygrała konkurs na stanowisko specjalisty ds kadr i plac w zespole szkół. Nie mam wykształcenia ani żadnego doświadczenia na ww stanowisku. Ze mną pracuje tylko księgowa która nigdy nie była kadrową. Czy mam szansę ogarnąc to stanowisko w ciągu powiedzmy pół roku czy lepiej od razu uciekać? Jestem kompletnie zielona i przerażona. Proszę i szczere i merytoryczne wypowiedzi

Wygrałaś konkurs w jednostce budżetowej bez doświadczenia i wykształcenia?????
To jakaś ustawka była, inaczej być nie mogło!!!!
Teraz pytaj tych co cię "ustawili", czy dasz radę.

#4 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 21317 postów

Napisano 17 styczeń 2021 - 19:55

Lepiej Przemyśl temat, ponieważ kadry i płace, to taka działka, gdzie można skrzywdzić pracownika.

#5 Guest_Magda

Guest_Magda
  • Goście

Napisano 17 styczeń 2021 - 20:41