Kategorie
Skocz do zawartości

Reklama biura w internecie - pytanie


Gość Anna
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, chciałabym poprosić o pomoc. Zamierzam poreklamować usługi księgowe w Internecie. Od znajomych słyszałam, że to nie daje efektów i bardzo łatwo przepalić pieniądze, a poza tym to zdarzają się specyficzni Klienci i trochę się boję. Chciałabym coś na temat dowiedzieć się, może poczytać, ale mam wrażenie, że większość materiałów to tak naprawdę teksty reklamowe, gdzie tylko wypisują same superlatywy. Czy ktoś mógłby polecić mi jakieś rzetelne źródło wiedzy lub podzielić się swoimi doświadczenia w zakresie reklamy internetowej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zastanawiam się nad tym samym. Poczytałem trochę o tym, trafił mi się nawet ciekawy materiał, także zaryzykuję. W poradniku Gazety Prawnej o renomie biura rachunkowego z listopada 2020 jest taki ciekawy rozdział o kampanii w Internecie. Tak, jak koleżanka również chętnie poznałbym Wasze doświadczenia z zakresu reklamy, takie praktyczne, bo sam takiego nie mam i nie wiem czy się opłaca. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, po nowym roku ruszam z kampanią na FB. Najpierw testy, potem stała reklama. Dam znać jak poszło.

Żeby reklamować cokolwiek w intrenecie, trzeba się znać na reklamie. Nie będę się reklamował czymś w stylu: prowadzimy KPiR, pełną księgowość, kadry i pace, miła obsługa, 1500 lat doświadczenia. To jest w zakresie każdego biura rachunkowego. Na reklamie, tak samo jak na księgowości trzeba się po porostu znać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 4 tygodnie później...

Cześć, chciałabym poprosić o pomoc. Zamierzam poreklamować usługi księgowe w Internecie. Od znajomych słyszałam, że to nie daje efektów i bardzo łatwo przepalić pieniądze, a poza tym to zdarzają się specyficzni Klienci i trochę się boję. Chciałabym coś na temat dowiedzieć się, może poczytać, ale mam wrażenie, że większość materiałów to tak naprawdę teksty reklamowe, gdzie tylko wypisują same superlatywy. Czy ktoś mógłby polecić mi jakieś rzetelne źródło wiedzy lub podzielić się swoimi doświadczenia w zakresie reklamy internetowej?

 

Spróbuj rozważyć reklamę za pomocą internetu i mediów społecznościowych. Najpierw zastanów się, do kogo chcesz skierować swoje usługi. Jeśli działasz na rynku lokalnym, dobrze mogą się sprawdzić portale z najbliższej okolicy. Również regionalne strony poświęcone biznesowi czy gospodarce będą cenne, ponieważ często odwiedzają je przedsiębiorcy. 

 

Z kolei media społecznościowe już od dawna są niezbędnym narzędziem podczas promowania biur rachunkowych. To właśnie tam najczęściej toczą się branżowe dyskusje oraz gromadzą się przedsiębiorcy wymieniający opinie. Czy jednak każdy portal w internecie będzie pasował do księgowych? Z całą pewnością nie.

 

Na pewno podstawą jest profil na Facebooku. To na nim podzielisz się sukcesami biura, opowiesz o nowościach w branży bądź nowych przepisach i zachęcisz do dyskusji. Warto wcześniej zastanowić się, na co chcesz postawić i opracować spójną strategię wizerunkową. 

 

Biznesowym medium, na którym stale przybywa użytkowników, jest także LinkedIn. Można zaznaczyć na nim swoją obecność, zakładając profil prywatny (jako właściciel biura) bądź firmowy. Tutaj dobrze jest przemyśleć, na czym bardziej nam zależy – na zbudowaniu wizerunku eksperta jako konkretna osoba czy też jako firma? Sprawdzają się porady dla przedsiębiorców, chociażby odnoszące się do wpisów na firmowym blogu, publikowanie ciekawostek z branży oraz informacji o odbytych szkoleniach i zdobytych certyfikatach. Bardzo pomaga systematyczność w dodawaniu takich wpisów, wówczas społeczność z czasem zacznie kojarzyć biuro rachunkowe. Co istotne, najważniejsze posty zawsze można przypiąć u góry profilu, tak aby osoby go odwiedzające miały od razu dostęp do najciekawszych informacji. 

 

Również konto firmowe na Instagramie może być dobrym, dodatkowym miejscem, aby pochwalić się działalnością firmy. Jest to jednak przestrzeń wymagająca trochę innego typu komunikacji – w lżejszej formie. Na profilu można pokazać pracę księgowych od kuchni, czasem opowiedzieć nieco o trudnościach, jakie pojawiły się po drodze. Dużą popularnością cieszą się tam obecnie infografiki opatrzone odpowiednim komentarzem. Dodając do tego dopasowane hasztagi, biuro rachunkowe ma szansę zbudować sobie nową społeczność, która będzie czerpać z eksperckiej wiedzy księgowych i kojarzyć ich jako profesjonalistów w danej branży. 

 

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zachęcamy do przeczytania naszego raportu o reklamie biura rachunkowego: https://www.saldeosmart.pl/raport/raport-reklama-biura-rachunkowego oraz wpisów na naszym blogu: 

https://blog.saldeosmart.pl/jak-zdobyc-klientow-formy-sprzedazy-i-promocji-produktu-w-sieci/

https://blog.saldeosmart.pl/jak-zdobyc-klientow-nowoczesne-formy-sprzedazy-online/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

Przede wszystkim warto poświęcić więcej uwagi na odpowiednie budowanie wizerunku w sieci co jest kluczowe aby klientów nam stale przybywało. Dlatego zajrzyjcie na https://buzzmark.pl/2021/11/02/budowa-wizerunku-w-sieci-jak-to-zrobic/ gdzie znajdziecie przydatne wskazówki jak do tego podejść i za co należy się zabrać, aby dzięki temu Wasz biznes skutecznie się rozwijał!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Odnośnie działań marketingu online należy dopasować go do danej grupy odbiorców i jednocześnie skutecznie zachęcić do sprawdzenia naszej strony oraz oferty. Jak nie macie specjalistów od tego w swojej firmie to możecie odezwać się do https://www.iwizerunek.pl/wizerunek-w-google/którzy ten temat dokładnie znają. Szczególnie jeśli chodzi o budowanie skutecznego wizerunku biznesu online. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...