Skocz do zawartości


wycofanie raportów i deklaracji korygującej ZUS


wróć do serwisu Księgowość Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Apsik

Guest_Apsik
  • Goście

Napisano 27 listopad 2020 - 11:09

Witam,

 

Proszę o pomoc. Skorygowałam raport RCA za jednego ubezpieczonego i tym samym DRA - wysłane 02 05 2019 - jest ok. 

Teraz jednak otrzymałam informację, że mam wycofać wysłane korekty (bo jednak miało zostać tak jak przy pierwszych wysłanych dokumentach, tj. 01 05 2019)

I tu proszę o podpowiedź bo wywala błędy krytyczne w jaki sposób mam je skorygować? Z góry dziękuję za pomoc:-)

 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy