Skocz do zawartości

Zdjęcie

Pomoc frankowiczom

wróć do serwisu Księgowość 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 monroe96

monroe96

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 17 postów

Napisano 10 listopad 2020 - 17:53

Cześć, jak wygląda pomoc frankowiczom w kancelariach prawnych? Na co możemy liczyć? Muszę powiedzieć, że nie znam się na tym, a jednak chciałabym spróbować. Odsetki od mojego kredytu ciągle rosną, a ja nie wiem już, co mam robić. To mnie po prostu przeraża, no taka jest prawda... 

#2 raku95

raku95

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 25 postów

Napisano 16 listopad 2020 - 19:34

Cześć, jak wygląda pomoc frankowiczom w kancelariach prawnych? Na co możemy liczyć? Muszę powiedzieć, że nie znam się na tym, a jednak chciałabym spróbować. Odsetki od mojego kredytu ciągle rosną, a ja nie wiem już, co mam robić. To mnie po prostu przeraża, no taka jest prawda... 

Frankowicze mogą liczyć na pewno na zmniejszenie oprocentowania, skasowanie kilku rat kredytowych, albo na rozwiązanie umowy, ale to raczej skrajne przypadki. Możliwości jest wiele, ale nie ma co się tu wypowiadać, najlepiej Ci w tej kancelarii https://fenixfrankowiczom.pl/ doradzą. 

#3 Kowalczuk

Kowalczuk

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 72 postów
  • LokalizacjaGliwice

Napisano 17 listopad 2020 - 11:14

Nie ma zbyt wielu możliwości. Frankowicz może liczyć na tzw. odfrankowienie albo skrajniejsze unieważnienie. Może też naciąć się na ofertę marketera, który zagwarantuje sukces z pocałowaniem w rękę. Najrozsądniej zgłosić się ze swoją sprawą po bezpłatną analizę umowy. Jest Stop-frank, grupy frankowiczów, fora. Do tematu trzeba podejść z chłodną głową.

#4 clarisa

clarisa

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 22 listopad 2020 - 19:43