Skocz do zawartości


Canal Plus zerwanie umowy

Canal Plus kara za zerwanie u

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 26 październik 2020 - 13:20

Witam,

 

miałam na 2 lata podpisaną umowe z Canal +, po jej wygaśnięciu cały czas miałam możliwość korzystania z telewizji i płaciłam co miesiąc abonament bez przedłuzania umowy.

 

Tak było od sierpnia 2019r do marca 2020r. W marcu miałam któryś z kolei telefon aby przedłużyc z nimi umowę, zaproponowano mi dosyć ciekawe warunki i wyraziłam chęć podpisania przedłuzenia umowy.

Po tym telefonie otrzymałam maila z prośba o akceptację przedłużenia umowy. Z maila wynikało jasno, że jeśli nie zaakceptuję nowej umowy lub tez jej nie odrzucę to propozycja przedłużenia umowy po 7 dniach traci ważność i wygasa automatycznie.

Przeanalizowałam ta umowę i z mężem doszliśmy do wniosku, że nie ma sensu akceptować otrzymanej propozycji. W październiku chciałam zrezygnować z dostarczanej mi telewizji i zdać  sprzęt, właśnie wtedy dowiedziałam się że przedłużyłam umowę w marcu. Napisałam więc reklamację, że nic nie przedłużałam i nie zaakceptowałam otrzymanego maila. Po otrzymaniu mojej reklamacji firma Canal + stwierdziła, że muszę zapłacić karę za zerwanie przedwczesne umowy w kwocie 750 zł.

Napisałam, że w myśl otrzymanego od nich maila umowa nie powinna była wejść w życie bez mojej akceptacji  i że przedłużyli ją bezprawnie.

Proszę o pomoc, czy po samej rozmowie mogą przedłużyć umowę?

Ja nawet nie dostałam informacji od kiedy do kiedy została przedłużona.

 

Pozdrawiam,

Ania



#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 27 październik 2020 - 11:54

Jeśli od marca do października korzystałaś z telewizji, to znaczy, że zaakceptowałaś umowę. Zawsze przedłużam z nimi umowę w trakcie rozmowy telefonicznej. Po rozmowie, następnego dnia dostaję maila i jest w nim potwierdzenie, że zawarłam umowę i na jaki okres. Wtedy mam 14 dni na jej zerwanie, gdyby mi coś nie odpowiadało, gdybym doczytała się czegoś, co mi nie odpowiada. U Ciebie 14 dni trwało od marca do października, więc uważają, że umowę zaakceptowałaś. Każda taka rozmowa, w której zawierasz umowę, jest nagrywana, więc masz prawo domagać się jej udostępnienia.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych