Skocz do zawartości

Zdjęcie

Benchmarking

racgunkowość zarządcza benchmarking ankiety

wróć do serwisu Księgowość 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Justyna96

Justyna96

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 25 październik 2020 - 10:48

Witam, jestem studentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Finanse i Rachunkowość. Zwracam się z prośbą o wypełnienie kwestionariusza ankiety. Wyniki badania ankietowego posłużą do przygotowania pracy magisterskiej dotyczącej wykorzystywania benchmarkingu jako narzędzia rachunkowości zarządczej przez polskie przedsiębiorstwa. 
Z góry dziękuję za poświęcony czas.
Witam, jestem studentką Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku Finanse i Rachunkowość. Zwracam się z prośbą o wypełnienie kwestionariusza ankiety. Wyniki badania ankietowego posłużą do przygotowania pracy magisterskiej dotyczącej wykorzystywania benchmarkingu jako narzędzia rachunkowości zarządczej przez polskie przedsiębiorstwa. 

#2 Justyna96

Justyna96

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 6 postów

Napisano 25 październik 2020 - 10:49

Link:  https://docs.google....74_86w/viewform

#3 globmistrz

globmistrz

Nowy użytkownik

• Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 26 październik 2020 - 08:42

ANALIZA STATYSTYCZNA - SPSS, STATISTICA, RSTUDIO, EXCEL - ANKIETY, BADANIA

Oferuję pomoc w analizie statystycznej wyników badań (ankietowych, kwestionariuszowych) do prac magisterskich, licencjackich, prezentacji graficznej, weryfikacji hipotez.

Całość odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną, szybko, wygodnie, a co najważniejsze z gwarancją najwyższej jakości świadczonej usługi.

Jestem magistrem matematyki stosowanej, od 12 lat zajmuję się wykonywaniem statystyk do prac, obróbką i analizą danych.

Zapraszam

gg 4593140 / globmistrz@interia.pl
http://analiza-statystyczna.prv.pl/

Dodaj odpowiedź

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: racgunkowość zarządcza, benchmarking, ankiety