Skocz do zawartości


Niepełnosprawny w firmie- potrzebuje pomocy


wróć do serwisu Kadry 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 05 październik 2020 - 12:47

Witam,

Potrzebuje pomocy odnośnie postępowania z dokumentacją pracownika  z orzeczeniem o niepełnosprawności umiarkowanej.
 

Jakiś czas temu przejęłam kadry. Podczas wpinania dokumentów zauważyłam ze pracownik z orzeczeniem umiarkowanym ma błędnie wystawione dokumenty tzn. po przedstawieniu zaświadczenia o stopniu niepełnosprawności, otrzymał od firmy pismo z informacją o pracy z limitem 7h dziennie/ 35 h tygodniowo. Stawka nie uległa podwyżeniu (wynagradzany jest stawką godzinową), ale płacone ma jak za 8 h pracy, czyli wynagrodzenie ma takie samo, ale pracując 7h dziennie. Wszystkie dokumenty płacowe ma ze starą stawką i 8h pracy jak przy pełnym etacie. Orzeczenie ma od listopada 2017.

Jak ja mogę to odkręcić żeby było wytłumaczalne przy kontroli?



#2 Guest_JE

Guest_JE
  • Goście

Napisano 05 październik 2020 - 13:11

a gdzie uważasz , że jest błąd?



#3 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 05 październik 2020 - 13:52

błąd jest w tym że kiedy pracownik wynagradzany jest stawką godzinową, trzeba zmienić stawkę i wyrównać ją do takiego poziomu aby dniówka wychodziła taka sama jak przy stawce przy 8h pracy. Czego nie ma.
 

drugi błąd- płace- na listach płac ma przepracowane 8h zamiast 7h. 

 

Finalnie kwota wynagrodzenia się nie zmienia, ale błąd jest w papierach.

 



#4 Guest_JE

Guest_JE
  • Goście

Napisano 06 październik 2020 - 06:55

skoro na listach obecności jest ok i wynagrodzenie też jest prawidłowo wypłacane to przynajmniej od tej strony nie będzie problemu; generalnie spróbuj dopytać prawnika czy zaszłości możecie załatwić oświadczeniem , grzebanie i zmiany 3 lata wstecz w dokumentacji to krucha sprawa; bieżące dokumenty powinny być wyprostowane





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych