Skocz do zawartości


wykonana usługa i reklamacja oraz zapłata

żle wykonana usługa

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Julianka

Guest_Julianka
  • Goście

Napisano 25 wrzesień 2020 - 19:04

Mam pytanie, wykonawca wykonał usługę z usterkami. Nie mam podpisanej z nim umowy / umknęło mi to/ jedynie mam od niego w mailu umowę ale nie jest podpisana. Zaliczka została wpłacona, ale po wykonaniu roboty okazało się, że są błedy w wykonaniu. Wykonawca upiera się, aby wpłacić pozostałą sumę a ja upieram się, aby najpierw poprawił to co źle zrobił. Kto ma rację, czy powinnam opłacić fakturę ? Co dalej z gwarancją na wykonanie, jesli nie ma podpisanej umowy / w umowie jest 5 letnia gwarancja na wykonawstwo/





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych