Skocz do zawartości


składki zus


wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Jolka

Guest_Jolka
  • Goście

Napisano 25 wrzesień 2020 - 09:34

Witam i prosze o pomoc, pogubiłam się

zmieniliśmy terminy wypłat wynagrodzeń i teraz płacimy po zakończonym miesiącu np. za wrzesień w październiku.

We wrześniu pracownik fizycznie nie otrzymał wynagrodzenia. Jak rozumiem jeśli w terminie wynikającym z regulaminu zapłacimy wynagrodzenie to możemy je uwzględnić w kosztach września. A co z Zus ? mogę zapłacić do 5-go października ? ( do 5-go płace będą wypłacone). Deklaracja zerowa ?



#2 szlemka

szlemka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1678 postów

Napisano 30 wrzesień 2020 - 11:04

Jeżeli otrzymał w terminie to do kosztów września. A wypłacone zostało w październiku więc w DRA 10 2020 czyli za październik, płatne do 5 listopada





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych