Skocz do zawartości


Akta osobowe


wróć do serwisu Kadry 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2020 - 11:48

Mam pracownika który pracuje od 1994 do teraz. Rozwiązuje stosunek pracy, bo przechodzi na emeryturę. Robi parę dni przerwy i przychodzi ponownie do pracy jako emeryt. Musze robić druga teczkę akt osobowych? Poprzedni okres zatrudnienia to 50 lat przechowywania, a nowe zatrudnienie 10 lat czy może można kontynuować starą teczkę?



#2 Guest_daria

Guest_daria
  • Goście

Napisano 29 lipiec 2020 - 12:13

Można kontynuować starą teczkę. Mam kilka przypadków takich w pracy. Lepiej mieć wszystko w jednym miejscu tym bardziej jeśli w dalszym ciągu jest to umowa o pracę. Jeśli umowa zlecenie to nie ma sensu trzymać tego razem





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych