Skocz do zawartości


Ubezpieczenie grupowe a lista płac

#ubezpieczeniegrupowe #listapłac #optima

wróć do serwisu Kadry 5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Teresa

Guest_Teresa
  • Goście

Napisano 06 lipiec 2020 - 08:53

Proszę o pomoc. Chodzi o częściowe dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego dla pracowników (reszta składki jest potrącana z wynagrodzenia pracownika). Czy jest jakaś inna możliwość żeby dofinansowanie zrobić na osobnej liście płac lub rozliczyć w inny sposób? Czy takie operacje powinny znaleźć się na liście płac, na której znajduje się wynagrodzenie?



#2 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 20418 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 06 lipiec 2020 - 09:04

Doliczasz do wynagrodzenia i nie widzę potrzeby sporządzania odrębnej listy.
W jakim celu?

#3 Guest_Teresa

Guest_Teresa
  • Goście

Napisano 08 lipiec 2020 - 12:32

Ze względu na jedną specyficzną listę płac w owym przedsiębiorstwie, która jest rozliczana z unią. Wolelibyśmy ująć to w innym miejscu, więc pytam o możliwości.



#4 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 08 lipiec 2020 - 12:48

Moim zdaniem można mieć to na osobnej liście



#5 Dorota

Dorota

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 5644 postów

Napisano 08 lipiec 2020 - 12:53

Takie operacje muszą znaleźć się na liście płac, bo nie wyjdziesz na netto, albo nie będą pobrane składki od kwoty finansowanej przez pracodawcę.

Również rozliczam projekty unijne i nie widzę problemu z umieszczaniem wszystkiego na liście płać. Przecież później robisz raporty i wykazujesz kwoty do zwrotu, a lista płac jest tylko załącznikiem, tak samo jak potwierdzenie przelewu wynagrodzenia, składek i podatku.



#6 Guest_Teresa

Guest_Teresa
  • Goście

Napisano 09 lipiec 2020 - 11:54

Dziękuję za odpowiedzi.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych