Skocz do zawartości


Zdjęcie

Konsument może żądać zwrotu pieniędzy - nie musi godzić się na vouchery


1 odpowiedź w tym temacie

#1 Admin Prawo

Admin Prawo

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 672217 postów

Napisano 02 lipiec 2020 - 12:49

Podróżni w UE mają prawo do zwrotu pieniędzy za anulowane bilety i wycieczki z powodu pandemii. To od nich zależy, czy skorzystają z voucherów - informuje KE w przedstawionym pakiecie dotyczącym turystyki. KE rekomenduje, żeby vouchery były atrakcyjniejszą alternatywą dla zwrotu kosztów.

Powrót do artykułu: Konsument może żądać zwrotu pieniędzy - nie musi godzić się na vouchery

#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 02 lipiec 2020 - 12:49

Tak,tak...a ja anulowałam rezerwacje biletów autobusowych pewnej firmy. Rezerwacja i przelew pieniędzy 18.06.2020r -wyjazd w dniu 09.08.2020r. rezerwację odwołałam po wielkiej ilości negatywnych opinii w dniu 20.06.2020 r. i do tej pory "walka" o zwrot gotówki. Do kogo mogę to zgłosić i prosić o pmoc w odzyskaniu moich pieniędzy?



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych