Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jak skutecznie windykować należności i nie dopuścić do powstawania zaległości płatniczych?


wróć do serwisu Księgowość 5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Księgowość

Admin Księgowość

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy
  • 198525 postów

Napisano 18 czerwiec 2020 - 13:47

Epidemia koronawirusa, rozprzestrzeniająca się aktualnie na całym świecie, zaczyna negatywnie odbijać się na płynności finansowej wielu firm. Niektórzy klienci płacą nieterminowo lub całkowicie zaprzestają regulowania faktur. Inni - proszą o odroczenie płatności lub rozłożenie jej na raty. Aby nie stracić płynności finansowej firmy mogą wspomóc działania windykacyjne rozwiązaniami oferowanymi przez systemy ERP, a nawet, przy ich pomocy, starać się zapobiegać powstawaniu zaległości.

Powrót do artykułu: Jak skutecznie windykować należności i nie dopuścić do powstawania zaległości płatniczych?

#2 Guest_adwokat

Guest_adwokat
  • Goście

Napisano 18 czerwiec 2020 - 13:47

Systemy ERP jedynie mogą powiedzieć kto nie zapłacił. Jak nie złożysz sprawy do sądu np. przez Sąd Internetowy czy sam to nigdy niczego nie odzyskasz.

#3 Guest_barko

Guest_barko
  • Goście

Napisano 30 czerwiec 2020 - 12:04

Ja po prostu oddaję sprawy dłużników do Kaczmarski Inkasso i oni odzyskują.

#4 Guest_barko

Guest_barko
  • Goście

Napisano 30 czerwiec 2020 - 12:04

Ja po prostu oddaję sprawy dłużników do Kaczmarski Inkasso i oni odzyskują.

#5 Guest_barko21

Guest_barko21
  • Goście

Napisano 30 czerwiec 2020 - 12:04

Ja po prostu oddaję sprawy dłużników do Kaczmarski Inkasso i oni odzyskują.

#6 Elvira

Elvira

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 33 postów

Napisano 30 czerwiec 2020 - 15:03

W większości przypadków sama jestem w stanie odzyskać należności. Czasem wystarczy telefon, albo wezwanie do zapłaty i klient płaci - nieopłacona faktura jest czasem spowodowana zapominalstwem. Jeżeli klient zadzwoni i poprosi o parę dni więcej - nie widzę problemu, fajnie, że dzwoni i uprzedza, i mówi, kiedy opłaci fakturę. Tylko z zaciętymi klientami zwracam się do firmy windykacyjnej. Koszty odzyskania pieniędzy za fakturę leżą po stronie dłużnika, więc zawsze przed skierowaniem sprawy piszę maila do klienta, albo dzwonię, że taka sytuacja będzie miała miejsce, jeżeli nie opłaci faktury.  





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Najnowsze tematy