Skocz do zawartości

Urlop bezpłatny w kratkę z zdrowotne

wróć do serwisu Kadry 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_TandS

Guest_TandS
  • Goście

Napisano 01 czerwiec 2020 - 14:13

Witam,

mam pracownika. który bierze kilka dni urlopu bezpłatnego, wraca do pracy na 3-4 dni i znowu idzie na urlop bezpłatny. Zastanawia mnie kwestia jego ubezpieczenia zdrowotnego, wiadomo że pracownik traci prawo do niego po 30 dniach urlopu bezpłatnego. Ale po 30 dniach ciągiem czy w sumie w jakimś okresie?

Czy po każdym jego powrocie do pracy idąc znowu na bezpłatny te 30 dni liczy mu się od nowa?

Dziękuję za odpowiedź.

#2 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 20294 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 01 czerwiec 2020 - 16:02

"Mam pracownika".....
A nie znasz się?

#3 Guest_TandS

Guest_TandS
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2020 - 07:57

"Mam pracownika".....
A nie znasz się?

Nie znam się, to chyba oczywiste skoro pytam. Pytań, na które znam odpowiedź, nie zadaję.

#4 Dorota

Dorota

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 5632 postów

Napisano 02 czerwiec 2020 - 08:52

Witam,

mam pracownika. który bierze kilka dni urlopu bezpłatnego, wraca do pracy na 3-4 dni i znowu idzie na urlop bezpłatny. Zastanawia mnie kwestia jego ubezpieczenia zdrowotnego, wiadomo że pracownik traci prawo do niego po 30 dniach urlopu bezpłatnego. Ale po 30 dniach ciągiem czy w sumie w jakimś okresie?

Czy po każdym jego powrocie do pracy idąc znowu na bezpłatny te 30 dni liczy mu się od nowa?

Dziękuję za odpowiedź.

30 dni ciągiem.

Sam na bezpłatny nie idzie, musi być koniecznie twoja zgoda.

"wraca do pracy na 3-4 dni i znowu idzie na urlop bezpłatny"- istna samowolka.

#5 Guest_TandS

Guest_TandS
  • Goście

Napisano 02 czerwiec 2020 - 11:23

Dziękuję za odpowiedź,