Skocz do zawartości


Zdjęcie

strona internetowa firmy- czy potrzebna

strona internetowa firmy zakładanie firmy strona firmowa

wróć do serwisu Moja Firma 84 odpowiedzi w tym temacie

#21 < Mariusz J. >

< Mariusz J. >

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 160 postów

Napisano 26 styczeń 2013 - 17:57

Witam

Warto.

W niektórych branżach strony internetowe stanowią konieczny element funkcjonowania, zwiększając jej prawie darmową reklamę. Trzeba mieć na uwadze ogrom ludzi korzystających z Internetu, a przez to mogących stać się potencjalnymi klientami.

Internet stanowi źródło informacji o rozmaitych towarach i usługach. Nie wolno zapominać o funkcji jaką pełni Internet, a mianowicie możliwości szybkiego komunikowania się z potencjalnymi klientami.

Dobrze działająca strona internetowa może zwiększyć zaufanie do Twojego przedsiębiorstwa i dodać jej wiarygodności.

Zgadzam się z tym, że bardzo ważne jest, aby strona była dobrze pozycjonowana.

Za niewielkie pieniądze można zlecić zrobienie strony firmom, które się w tym specjalizują.

#22 Tro

Tro

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 10 luty 2013 - 16:42

Jak wyżej - nie ma co się zastanawiać nad stroną, tylko ją stworzyć lub zlecić komuś. Strona ww to inwestycja - reklama, prestiż i dodatkowe źródło nowych klientów. Za parę lat każda firma będzie miała stronę. Oczywiście w zależności od branży potencjał jest różny, ale z racji, że ludzie już "zadomowili" się w Google warto promować się w Internecie. Im wcześniej zaczniesz, to później będzie łatwiej ją wypromować (np. w przypadku pozycjonowania). Jeśli nie stać Cię lub jeszcze nie widzisz takiej potrzeby, stworzenie prostej strony można zamknąć w 300 zł (jednorazowo). Warto posiadać choćby taką wizytówkę (i nie mówię tu o panoramach firm, bo to marnowanie pieniędzy)

#23 Jakub Sieradzki

Jakub Sieradzki

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 346 postów
  • LokalizacjaRzeszów

Napisano 13 luty 2013 - 12:05

Z pewnością nie można zapominać o występujących obowiązku prawnym posiadania strony internetowej w przypadku niektórych podmiotów. Obowiązek ten dotyczy przede wszystkim publicznych spółek akcyjnych, które zobowiązane zostały do posiadania strony internetowej. Wobec wyżej wymienionych podmiotów nowelizacja Kodeksu Spółek Handlowych wprowadziła wprowadza także obowiązek ogłaszania na stronie internetowej innych informacji dotyczących spółki, w tym projektów uchwał związanych z walnym zgromadzeniem wspólników, a także wyników głosowań. Po wejściu w życie nowelizacji ustawy o spółdzielniach mieszkaniowych (31 lipca 2007 r.) obowiązek posiadania własnych stron internetowych mają także spółdzielnie mieszkaniowe. Warto zwrócić uwagę, że najnowsze formularze rejestracyjne KRS zawierają pola związane z adresem strony internetowej i poczty e-mail rejestrowanego/przerejestrowywanego podmiotu.

#24 Quba

Quba

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 189 postów

Napisano 13 luty 2013 - 12:35

Nie rozumiem dlaczego uważasz, że jest jakakolwiek niechęć do zakładania stron interentowych? Oczywiście są osoby/firmy, które pracują w branży długi okres czasu i wyrobiły sobie daną renome i tego po prostu nie potrzebują. Mówię tutaj głównie o małych firmach handlowo-usługowych, działających w wąskim regionie typu warsztat samochodowy itp. które zamiast zakładać stronę, dają ogłoszenie do lokalnej gazety czy zakładają darmowy profil na fb. Co do większych firm, działających na szerszym rynku w większości posiadają one swoją stronę internetową.http://www.pozycjonowanie.ideo.pl

#25 Miras

Miras

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 8 postów

Napisano 17 marzec 2013 - 20:10

Tak jak nazwa firmy jej logo czy też nazwa produktowa i strona internetowa ma swoje bardzo ważne znaczenie.To swoista wizytówka firmy.Ważne jednak jest aby wybrać dobrą domenę no i stronę zbudować tak aby była czytelna, ładna i dobrze chodziła w różnych przeglądarkach.

#26 Piotr Jesionek

Piotr Jesionek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 163 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 19 marzec 2013 - 13:19

Założenie strony firmowej jest ważne. Aby móc jednak w pełni wykorzystać jej potencjał warto jest wiedzieć kto, w jakich okolicznościach i po co na nią zagląda. Od niedawna korzystam z google analytics i to narzędzie dopiero daje mi potwierdzenie, czy moja strona funkcjonuje zgodnie z założeniami. Po co komu strona, skoro nie wiemy czy w ogóle ktoś na nią zagląda. Narzędzia typu google analytics dają wiedzę o częstotliwości odwiedzin, odwiedzanych zakładkach i regionie z którego pochodzą odbiorcy. Do korzystania z nich nie jest wymagana zaawansowana wiedza informatyczna.Dzięki temu narzędziu wiem też, że warto udzielać się na forum Infor, bo ktoś czasem odwiedzi moją stronę znajdując do niej odnośnik właśnie tutaj.

Wdrożenia i serwis Comarch ERP XL / Optima. Autoryzowany partner Comarch. http://www.prospeo.com.pl. Szkolenia Comarch Optima. http://www.comarchsz...ptima-szkolenia


#27 heniek

heniek

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 14 postów

Napisano 03 kwiecień 2013 - 20:07

Również uważam, że strona internetowa firmy to obecnie konieczność. Można stworzyć sobie prostą stronkę lub tylko wizytówkę, ale można róznież profesjonalną zarządzalną stronę. Jeżeli szukacie speców od profesjonalnych stron to polecam www.vsp.pl

#28 Roza

Roza

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 110 postów

Napisano 14 kwiecień 2013 - 11:35

A jaki jest koszt założenia takiej strony? Ktoś pisał tu, że 500 zł, ale to chyba nie zawsze jest tyle?

#29 Piotr Jesionek

Piotr Jesionek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 163 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 15 kwiecień 2013 - 16:21

A jaki jest koszt założenia takiej strony? Ktoś pisał tu, że 500 zł, ale to chyba nie zawsze jest tyle?

"Strona internetowa" to dość ogólne pojęcie. Zależy do czego ma być i jak bardzo rozbudowana.Jeśli ma to być prosta wizytówka z kilkoma zakładkami to IMO nie powinna kosztować więcej jak 1000 zł. To też zależy ile klient od tego wymaga i czy jest ona robiona ręcznie, czy przy użyciu standardowych kreatorów. Proste strony z kreatorów można już mieć za 200 zł. Wręcz taką stronę można postawić sobie samemu mając jakieś grafiki i konto "internetowe" u dostawcy, który posiada takie wizardy.

Wdrożenia i serwis Comarch ERP XL / Optima. Autoryzowany partner Comarch. http://www.prospeo.com.pl. Szkolenia Comarch Optima. http://www.comarchsz...ptima-szkolenia


#30 Roza

Roza

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 110 postów

Napisano 15 kwiecień 2013 - 19:49

Dziękuję. W takim razie rzeczywiście nie jest drogo. A co z późniejszymi opłatami?

#31 Piotr Jesionek

Piotr Jesionek

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 163 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 16 kwiecień 2013 - 09:46

Dziękuję. W takim razie rzeczywiście nie jest drogo. A co z późniejszymi opłatami?

Jeśli strona się nie zmienia (czyli jest wizytówką) to płaci się tylko za domenę i utrzymanie jej na serwerze. Trzeba by sprawdzić cenniki u różnych dostawców. Przykładowo na home utrzymanie strony kosztuje około 400 zł netto rocznie, a utrzymanie domeny .pl około 120 zł netto. Przy czym dostawcy mają różne promocje i zwykle za pierwszy rok płaci się jakieś symboliczne kwoty, Można pewnie znaleźć coś tańszego niż home, można też zarejestrować tańszą domenę jako .com.pl lub waw.pl.

Wdrożenia i serwis Comarch ERP XL / Optima. Autoryzowany partner Comarch. http://www.prospeo.com.pl. Szkolenia Comarch Optima. http://www.comarchsz...ptima-szkolenia


#32 Roza

Roza

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 110 postów

Napisano 16 kwiecień 2013 - 13:20

To już chyba wszystko wiadome :( trzeba tylko podliczyć czy się opłaca.

#33 Roberto

Roberto

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 40 postów

Napisano 15 maj 2013 - 08:25

Przecież mamy XXI, nie wyobrażam sobie żeby jakikolwiek biznes mógł funkcjonować bez jego obecności w sieci! To tam ludzie szukają informacji, opinii. Obecnie jest to pierwszy kontakt z klientem i dlatego właśnie powinna być przygotowana w jak najbardziej profesjonalny sposób! Jeśli zaczynamy dopiero przygodę w biznesie, to warto jest wynająć specjalistów, którzy pomogą nam stworzyć strone, logo i inne materiały, które będą ze sobą spójne i które pomogą budować naszą markę. Na stronie agencji babilon media możecie zobaczyć to o czym mówię. Bez odpowiedniej strony i loga moim zdaniem w ogole nie ma co zaczynać.

#34 Roberto

Roberto

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 40 postów

Napisano 17 maj 2013 - 12:08

Warto dodać, że strony, które są mało estetyczne i niechlujne mnie osobiście wręcz odstraszają. Zatrudnienie specjalistów (np. w/w Babilon Media) to inwestycja, która moim zdaniem w krótkim czasie przyniesie oczekiwane efekty, a co z a tym idzie przełoży się na zysk. Warto to rozwaczyć i zapamiętać, że nie da się drugi raz zrobić dobrego pierwszeo wrażenia!

#35 AntoniZ

AntoniZ

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 20 postów

Napisano 28 maj 2013 - 11:50

Strona internetowa jest główna wizytówką firmy, każdy musi ją posiadać. nie ma się co dziwić, tylko zakładać dla swoich biznesów

#36 Guest_Edwin

Guest_Edwin
  • Goście

Napisano 19 sierpień 2013 - 00:39

Uważam, że jak ktoś nie ma strony internetowej, to znaczy, że nie traktuje swoich klientów we właściwy sposób. Sam zainwestowałem w odświeżenie swojej strony, bo uważam, że należy iść zgodnie z obowiązującymi trendami. Agencja Babilon Media, z którą współpracuje już od jakiegoś czasu zrobi dla mnie taką stronę, która pozwoli zachęcić klientów do kontaktu i przekonania ich, że to właśnie ja jestem im potrzebny.



#37 Demio11

Demio11

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 25 sierpień 2013 - 09:54

Teraz są na pewno firmy nie posiadające stron internetowych, ale zazwyczaj są to przedstawiciele branży lokalnej albo firmy, które nie mają budżety do takich dodatkowych kosztów. Jednak uważam, że strona interetowa się przydaje, chociażby po to, by klient znał naszą ofertę i nasze namiary. Stworzenie strony firmowej warto zlecić profesjonaliście.



#38 jarosz34

jarosz34

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 23 postów

Napisano 27 sierpień 2013 - 07:11

Zgadzam się, strona internetowa to obecnie najlepsza forma reklmowania się firmy. Dzisiaj wszyscy korzystają z internetu. Opłaca się w to inwestować.



#39 kadrowiec

kadrowiec

    księgowy, kadrowy i inspektor BHP

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1118 postów

Napisano 27 sierpień 2013 - 07:41

Przyłączam się do zdania, że słaba strona nic nie daje. Po co komu strona której nikt nie znający jej adresu nie znajdzie na wyszukiwarce. Jeśli ma się wyświetlać na 1 stronie wyników to musi być pozycjonowana. I musi być dobrze napisana, aby działała szybko a nie ładowała godzinami paru obrazków. Więc źle wykonana stanowi tylko obciążenie finansowe. A strona za 500 zł nie budzi mojego zaufania.

Przypomniała mi się kiedyś "świetna" firma tworząca strony, która przekonywała, że jej strona jest wyśmienita, bo jak się wpisze w google: "dźwigi Pazoła"(nazwa firmy od nazwiska właściciela) to ona wyświetla się na 1 miejscu ! Ale jak się wpisało samo: "dźwigi" to nie było tej strony w pierwszej 100 wyników....Zainwestowali w trochę droższą stronę to teraz są na 2 stronie wyników. Ale to dalej nie 1 strona.

A tak swoją drogą księguję faktury za pozycjonowanie stron w internecie, setki albo tysiące złotych miesięcznie, w zależności na której pozycji ma się znajdować strona.

Więc koszt strony rzędu 500 zł mnie zastanawia.



#40 Guest_Agnieszka

Guest_Agnieszka
  • Goście

Napisano 05 wrzesień 2013 - 09:53

Zgadzam się, strona internetowa jest potrzebna w dzisiejszych czasach. Osobiście, kiedy szukam firmy w Internecie i jej tam nie znajduję, to bardzo często rezygnuję z jej usług, co pewnie jest pochopne, ale tak już mam i podobnie postępują moi znajomi. Zgadzam się więc ze zdaniem, że strona internetowa podnosi prestiż firmy.

 

Musi być jednak łatwa w obsłudze i - jak pisze przedmówca - przejrzysta. Tylko wtedy potencjalny klient się z nią zapozna. Mnie osobiście podobają się te najprostsze strony, jak np. mojego doradcy www.ewerman.pl. Stronka młoda, ale bardzo czytelna i konkretna.

 

Nie jestem pewna, czy rodzaj działalności ma jakieś większe znaczenie w kwestii zakładania strony. Właściwie każda firma oferuje albo usługi albo towar i warto je reklamować na stronie. Dostęp do niej jest szybki, informacje bieżące i klient zyskuje poczucie, że firmę już "zna". Jednak ważne jest nieustanne administrowanie stroną, nie zaniedbywanie jej. Można to zlecić innym osobom albo samemu się tym zajmować. Rangę stron podnosi regularna aktualizacja treści i oczywiście teksty na wysokim poziomie, bez literówek, kiepskiej edycji, czy bez uwzględnienia zasad ortografii i interpunkcji.

 

Posumowując - warto, ale jak się już za to brać, to konsekwentnie! Dołączona grafika A co myślicie do fan page'ach na Facebooku? Czy każda firma ma szanse zaistnieć na portalach społecznościowych?





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: strona internetowa firmy, zakładanie firmy, strona firmowa

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych