Skocz do zawartości


Zdjęcie

Silnik 1.4 TCe H4Jt Renault - awarie, problemy, opinie


4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moto

Admin Moto

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 49533 postów

Napisano 17 maj 2020 - 16:27

Ma małą pojemność, sporą moc, cztery cylindry i wtrysk typu MPI. Dla Renault silnik 1.4 TCe H4Jt stał się receptą napęd w segmencie C. Czemu jednak motor został wycofany z produkcji już po 4 latach?

Powrót do artykułu: Silnik 1.4 TCe H4Jt Renault - awarie, problemy, opinie

#2 Guest_Bodzio

Guest_Bodzio
  • Goście

Napisano 17 maj 2020 - 16:27

Mam samochód z tym silnikiem, zasadniczo zgadzam się z tym co napisano. Silnik jest niby francuski ale tak naprawdę to konstrukcja Nissana. Rzeczywiscie trzeba uważać na UPG, zwłaszcza że oryginalnie były montowane hiszpańskiej firmy Ajusa. Problem prawdopodobnie by nie wystąpił gdyby były montowane niemieckie Victor Reinz. Ale to tylko moje i kilku innych kolegów domysły. Warto wspomnieć że silnik jest fantastyczny, tzn kultura pracy, stosunkowo dobry moment i moc z reguły wieksza niż podaje producent. Silnik się odwdzięczy długą i bezawaryjną pracą kierowcy który wymieni olej nie rzadziej niż 10-12 tysięcy km, i nie będzie go katował przed osiągnięciem optymalnej temperatury oleju.

#3 Guest_Artur

Guest_Artur
  • Goście

Napisano 29 maj 2020 - 08:22

Nie mam większych zastrzeżeń, jeżdżę już 3 lata w megane grandtour kombi, silnik faktycznie dobrze działa z gazem, robię codziennie do pracy prawie 120km co kosztuje mnie to średnio 15zł dziennie, taniej jak komunikacją zbiorową. Ogólnie nie miałem problemów z tym silnikiem poza jakimś czujnikiem ciśnienia, 150zł z wymianą, auto szarpało i było słabe.

#4 Guest_Artur

Guest_Artur
  • Goście

Napisano 29 maj 2020 - 08:47

Nie mam większych zastrzeżeń, jeżdżę już 3 lata w megane grandtour kombi, silnik faktycznie dobrze działa z gazem, robię codziennie do pracy prawie 120km co kosztuje mnie to średnio 15zł dziennie, taniej jak komunikacją zbiorową. Ogólnie nie miałem problemów z tym silnikiem poza jakimś czujnikiem ciśnienia, 150zł z wymianą, auto szarpało i było słabe.

#5 Guest_Artur

Guest_Artur
  • Goście

Napisano 29 maj 2020 - 17:17

Nie mam większych zastrzeżeń, jeżdżę już 3 lata w megane grandtour kombi, silnik faktycznie dobrze działa z gazem, robię codziennie do pracy prawie 120km co kosztuje mnie to średnio 15zł dziennie, taniej jak komunikacją zbiorową. Ogólnie nie miałem problemów z tym silnikiem poza jakimś czujnikiem ciśnienia, 150zł z wymianą, auto szarpało i było słabe.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych