Admin Księgowość Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Czy prowadząc jako biuro rachunkowe księgi handlowe firmy w jej siedzibie i za pomocą programu stanowiącego jej własność, mam obowiązek ubezpieczyć się od OC? Powrót do artykułu: Obowiązek zawarcia ubezpieczenia OC przez biuro rachunkowe nie zależy od miejsca prowadzenia ksiąg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pzu.wroclaw Opublikowano 13 Listopada 2009 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2009 Agencja Ubezpieczeniowa PZU SA Wrocław oferuje obowiązkowe ubezpieczenie Odpowiedzialności Cywilnej Biur Rachunkowych oraz podmiotów prowadzących usługowo Księgi Rachunkowe.Zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów oferujemy ubezpieczenie w trzech wariantach na sumy:1) 5 000 Euro dla podmiotów wykonujących wyłącznie czynności doradztwa podatkowego ze składką 334 zł za rok,2) 10 000 Euro dla podmiotów wykonujących czynności prowadzenia ksiąg rachunkowych ze składką 668 zł za rok,3) 15 000 Euro dla podmiotów wykonujących czynności prowadzenia ksiąg rachunkowych oraz doradztwa podatkowego ze składką 939 zł za rok.W kolejnych latach ubezpieczenia można uzyskac dodatkowe rabaty. Powyższe stawki obowiązują do 31.12.2009 r.Składkę można opłacic jednorazowo, w dwóch, w czterech lub w dwunastu miesięcznych ratach.W celu uzyskania dodatkowych informacji proszę o kontakt:Mieczysław FicnerTel. 0-602 25 44 90www.pzu.wroclaw.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi