Kategorie
Skocz do zawartości

Pytanie


Gość Wojtek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

WitamJakiś czas temu miałem wypadek samochodowy, w wyniku którego 3 miesiące przebywałem na zwolnieniu lekarskim. W tym czasie z wiadomych przyczyn nie pracowałem i nie uzyskiwałem przychodów(poniosłem straty) z działalności gospodarczej. działalność jest dodatkowym źródłem utrzymania. Jestem zatrudniony także na pełnym etacie na umowę o pracę. W związku z wypadkiem staram sie o odzszkodowanie. W celu zwrotu utraconych zarobków - muszę udokumentować poniesione w czasie zwolnienia straty związane z prowadzeniem działalności. Próbowałem udokumentować poniesione straty składając pit 5L za poszczególne miesiące - jednak urząd skarbowy odmówił ich przyjęcia i wydania zaświadczenia o zarobkach za konkretne miesiące. W jaki sposób mogę wykazać poniesione starty??pozdrawiamWojciech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...