Skocz do zawartości


zgłoszenie reklamacji, odmowa producenta,


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Dorota

Guest_Dorota
  • Goście

Napisano 17 kwiecień 2020 - 12:56

Dzień dobry Dnia 10.03.2020 zakupiłam maszynkę Zelmer która przy pierwszym użyciu się popsuła. Zgłosiłam reklamację do sklepu 16.03.2020. Dnia 31.03.2020 zadzwoniłam do sklepu ponieważ nie otrzymałam żadnej odpowiedzi odnośnie reklamacji. Dodam, że wykupiłam dodatkowe ubezpieczenie gdzie również zgłosiłam problem. Jednakże ani producent ani Warta nie uznali mojej reklamacji. To paranoja przecież. Co mogę zrobić dalej z tym fantem wydałam prawie 400zł i nie mam działającego sprzętu. Do kogo i co wnosić? Proszę o pomoc.



#2 Guest_Dorota

Guest_Dorota
  • Goście

Napisano 20 kwiecień 2020 - 18:44

Nikt nic nie podpowie? Czy jak wyślę reklamację do sklepu poprzez email będzie uwzględnione? Pozdrawiam.



#3 Guest_Dorota

Guest_Dorota
  • Goście

Napisano 23 kwiecień 2020 - 08:35

Dzień dobry, złożyłam reklamację rękojmię do sklepu ale sklep odrzucił ją twierdząc, iż sprzęt uległ uszkodzeniu z powodu użytkowania niezgodnego z instrukcja i tego typu usterki  (pęknięte plastikowe sprzęgło przy ślimaku) nie powstają samoistnie.
Czy dalszym krokiem jest już tylko sąd? Pozdrawiam.



#4 pkruk7935

pkruk7935

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 06 sierpień 2020 - 12:13

A próbowała Pani zgłosić się do rzecznika praw konsumenta?


http://www.kruczekprawny.pl/- mój blog o świecie prawa i wszystkim co go dotyczy.




Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych