Skocz do zawartości

Zdjęcie

Drukarnia, niska cena i dobra jakoś?

22 odpowiedzi w tym temacie

#1 zimbol

zimbol

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 786 postów

Napisano 26 marzec 2020 - 18:04

W temacie druku jestem raczej zielony, dlatego potrzebuję waszej porady odnośnie wyboru odpowiedniej drukarni. Czym się przede wszystkim kierować podczas jej wyboru? Niska cena zawsze oznacza słabą jakoś wydruku? 

#2 agatazabek

agatazabek

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 129 postów

Napisano 27 marzec 2020 - 12:30

Zdecydowanie enveloper! Szybka realizacja zamówienia

#3 Guest_Adrian

Guest_Adrian
  • Goście

Napisano 28 marzec 2020 - 11:09

Niska cena nie zawsze oznacza niską jakość. Oczywiście tak również się zdarza. Jednak raczej każdy dba o swoje produkty, żeby były dobrej jakości. Niska cena może oznaczać na przykład dłuższy czas oczekiwania na produkt. 

W naszym przypadku mamy dłuższe terminy, ponieważ musimy uzbierać kilkanaście kompletów podobnego zamówienia. Oznacza to, że nie drukujemy jednego zamówienia za wysoką cenę. Tylko poprzez druk kilkunastu cenę możemy podzielić na kilkanaście zleceń. 

Czas oczekiwania jednak nie jest długi, ponieważ najczęściej mieścimy się w ciągu 5 dni roboczych. Oczywiście w przypadku standardowych druków. 

Proszę o informację co Pan chce wydrukować to chętnie wycenimy lub zapraszam do kontaktu z nami:

mail: biuro@CzteryAsy.pl

tel. 785 060 050

www.CzteryAsy.pl

#4 zimbol

zimbol

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 786 postów

Napisano 03 kwiecień 2020 - 14:49

Dodam też, że zależy mi na foliowanych wydrukach, aby prezentowały się dość bogato i nowocześnie. 

#5 luke45

luke45

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 1176 postów

Napisano 14 kwiecień 2020 - 08:42

Znacie jakieś drukarnie online?

Always look on the bright side of life!

#6 zimbol

zimbol

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip