Skocz do zawartości


Zdjęcie

Niedotrzymanie terminu realizacji dostarczenia mebli


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Kris7910

Kris7910

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 25 marzec 2020 - 19:12


Witam. W skrócie, zamówiłem w pewnym sklepie meble na kwotę 3000 zł, wpłacając zaliczkę w wysokości 1500 zł. Termin realizacji był określony na początek lutego, a meble dopiero co przyjechały do sklepu. Nie udało mi się porozumieć ze sklepem ani w formie dialogu ani przez BOK co do rekompensaty w związku z zaistniałą sytuacją. Chciałbym odstąpić od zakupu i uzyskać zwrot wpłaconej przeze mnie zaliczki. Gdy przekazałem tą informację w BOKu otrzymałem wiadomość, że w obecnej sytuacji nie przysługuje mi prawo do odstąpienia do umowy. Zamówienie zostało już zrealizowane o czym zostałem poinformowany. Nadmieniam, że nie zapłaciłem reszty kwoty za zamówienie. Czy przysługuje mi zwrot zaliczki? Jeśli tak to jak się do tego zabrać? Otrzymałem kolejnego maila z BOKu o następującej treści

"Sprzedawca wywiązał się z umowy dostaczając towar do punktu sprzedaży, zamówienie tym samym zostało zrealizowane. W tym momencie oczekujemy na jego opłacenie w całości. Tym samym podtrzymujemy swoją wcześniejszą, odrzucającą decyzję."

Pozdrawiam.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych