Skocz do zawartości


Zdjęcie
- - - - -

Kto jest odpowiedzialny za aktualizację polityki rachunkowości, gdy rachunkowość jest prowadzona przez biuro rachunkowe


wróć do serwisu INFOR.pl 2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Infor.pl

Admin Infor.pl

    Nowy użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 0 postów

Napisano 17 styczeń 2020 - 18:39

Powierzając prowadzenie ksiąg rachunkowych biuru rachunkowemu, zleciliśmy również w ramach umowy opracowanie zasad (polityki) rachunkowości. Została ona przez biuro stworzona i przez nas zaakceptowana. Obecnie w związku ze zmianami w ustawie o rachunkowości potrzebna jest aktualizacja tego dokumentu w sprawach dotyczących przenoszenia większości dowodów księgowych na informatyczne nośniki danych. Kto odpowiada za zaktualizowanie tego dokumentu - my czy biuro rachunkowe? Jeśli to jest nasz obowiązek, w jakiej formie należy to zrobić?

Powrót do artykułu: Kto jest odpowiedzialny za aktualizację polityki rachunkowości, gdy rachunkowość jest prowadzona przez biuro rachunkowe

#2 Guest_Alibi

Guest_Alibi
  • Goście

Napisano 17 styczeń 2020 - 18:39

Cóż, może po prostu powinieneś poszukać lepszej księgowości .Ja jestem bardzo zadowolona ze swojego biura, a mowa tutaj z mojej strony o biurze Abakus z Gdyni. Bardzo profesjonalni i sensowni.

#3 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19705 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 17 styczeń 2020 - 18:47

Cóż, może po prostu powinieneś poszukać lepszej księgowości .Ja jestem bardzo zadowolona ze swojego biura, a mowa tutaj z mojej strony o biurze Abakus z Gdyni. Bardzo profesjonalni i sensowni.


Trele morele, jak biuro jest dobre, to nie musi szukać tutaj reklamy, a reklama przez ciebie brzmi jak ANTYREKLAMA



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych