Skocz do zawartości


Zdjęcie

RODO - monitorowanie aktywności pracownika

RODO monotorowanie pracownika obowiązki pracodawcy

wróć do serwisu Kadry Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 1niki1

1niki1

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 48 postów

Napisano 14 styczeń 2020 - 08:24

Mam takie pytanie - mamy w firmie RODO, zapis w regulaminie pracy o monitorowaniu poczty, o monitorowaniu zmian w systemie komputerowym i zapis o zakazie wykorzystywania sprzętu firmowego do celów prywatnych. Część z naszych pracowników pracuje w pewnej aplikacji, do której sami napisaliśmy nakładki dotyczące naszej działalności. I w związku z tym mam pytanie. Monitorujemy działania pracowników właśnie w tej aplikacji - chcielibyśmy - na razie stworzyliśmy do tego narzędzie - chcemy zbadać jak często używane są funkcje, w jaki sposób, które metody są najszybsze, które funkcjonalności nie są używane. 

i tu mam akie wątpliwości:

1. Czy zmiana regulaminu gdzie monitorowanie zmian w systemie operacyjnym zastąpimy monitorowaniem po prostu komputera będzie zgodna z zakazem ciągłego monitorowania

2. Czy wystarczyłoby dodać okno w momencie instalowania że akcje jakie będzie podejmował w tym wybranym systemie są rejestrowane - tylko co jeśli się nie zgodzi ...   

 

Z drugiej strony większość z nas korzysta z office 365...tam wszystko jest monitorowane zapisywane - historia działa ;)





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: RODO, monotorowanie pracownika, obowiązki pracodawcy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych