Gość skrzek Opublikowano 29 Stycznia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Pracuję w domu kultury, w którym działają różne sekcje/działy. Każdy kierownik działu od czasu do czasu składa do księgowego zapotrzebowanie na różnorodny sprzęt,pomoce dydaktyczne i literaturę. Księgowy otrzymuje od nas kompletną informację o kwocie, nazwie i adresie wytwórcy, numerze konta itd. oraz reguluje płatności przelewem. Kto w tej sytuacji jest odpowiedzialny za kompletność faktur za zamówione przedmioty? Czy poszczególne osoby z działów, które złożyły zamówienie do księgowego mają obowiązek kontaktować się z np. z wydawcą w celu wyegzekwowania faktury za książkę? A może sam księgowy, mając numery telefonów i adresy winien być zainteresowany pozyskiwaniem faktur? Będę wdzięczny za rzeczową pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi