Skocz do zawartości


KPIR - inwentaryzacja - proszę o pomoc


wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_OPIKO

Guest_OPIKO
  • Goście

Napisano 15 grudzień 2019 - 10:19

Dzień dobry,

 

Bardzo proszę o pomoc. 

 

Prowadzę jdg, moja główna działalność to działalność agencji reklamowych - wystawiam fv innym firmom w zakresie usług marketingowych.

 

W połowie roku dodałam do PKD kod dla sklepów internetowych i rozszerzyłam działalność. Jednocześnie zaczęłam kupować towar do sklepu.

 

Wszystkie fv zanosiłam księgowej i teraz rodzi się moje pytanie.

 

Muszę zrobić inwentaryzację. W internecie przeczytałam, że powinnam mieć również inwentaryzację początkową, ale moja księgowa nic mi o tym nie mówiła. 

Znalazłam w Internecie przykładowy wzór arkuszu spisy z natury i o ile wiem, jak wypisać towary handlowe, tak nie wiem jak wykazać braki.

 

Arkusz ma kolumny kolejno: LP., Gatunek, Nazwa, Jednostka miary, Ilość...

 

Czy do wykazania braków muszę zrobić oddzielny arkusz z adnotacją, że to są braki?

 

Bardzo proszę o pomoc - moja księgowa nic mi o tym nie mówiła, a wiem, że musze to mieć jako ostatnią pozycję w KPIR...



#2 kasiakier

kasiakier

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 45 postów

Napisano 22 maj 2020 - 13:29

Hej, to może zamiast korzystać z usług księgowej, która nie przekazuje Tobie tak ważnych informacji lepiej przerzuć się samodzielne prowadzenie KPiR? Ja też miała kłopoty i to zarówno z księgową, potem z biurem rachunkowym i od kilku już lat sama prowadzę sobie i rozliczam księgę. Mam program Księga z Pakietu Przedsiębiorcy. Gdybyś był zainteresowany to podaję https://www.pakietpr...iorcy.pl/ksiega





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych