Skocz do zawartości


Zdjęcie

PIT11 - czy pracodawca ma obowiązek wysłania go na pocztę?


wróć do serwisu Księgowość 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Alsenas

Alsenas

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 3 postów

Napisano 11 grudzień 2019 - 13:19

Witam,

 

Pracowałem kilka miesięcy temu w innym mieście, jednak od jakiegoś czasu mieszkam już gdzieś indziej. Mój poprzedni pracodawca nie ma do mnie e-maila, ma jedynie mój adres - więc PIT11 może wysłać tylko pocztą tradycyjną. Z tego, co zauważyłem, to swoim byłym pracownikom kazał specjalnie przychodzić po PIT11 do firmy. Obawiam się, że będzie chciał ze mną zrobić podobnie i nie będę mógł bez tego dokumentu wypełnić zeznania podatkowego. Czy jest jakiś przepis, który zmusza pracodawcę do wysłania PIT11 za pomocą poczty?

 

 



#2 Dorota

Dorota

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 5429 postów

Napisano 11 grudzień 2019 - 13:56

Kto będzie mógł przyjechać to przyjedzie, a reszcie musi wysłać pocztą do końca lutego.



#3 Guest_Magda

Guest_Magda
  • Goście

Napisano 11 grudzień 2019 - 15:01

Kto będzie mógł przyjechać to przyjedzie, a reszcie musi wysłać pocztą do końca lutego.

a nie weszły nowe przepisy, że do końca stycznia?



#4 Dorota Ł

Dorota Ł

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 16 postów

Napisano 28 grudzień 2019 - 17:23

termin do końca stycznia dotyczy przekazania pit11 przez pracodawców do urzędów skarbowych. Naomiast na przekazanie PIT 11 dla pracowników wciąż obowiązuje czas do końca lutego.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych