Skocz do zawartości


Reklamacja obuwia

W O J A S

1 odpowiedź w tym temacie

#1 Guest_Anna

Guest_Anna
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2019 - 18:58

Witam,

Zakupiłam obuwie firmy Wojas. Po zaledwie 2 miesiącach użytkowania ( buty założone 4 krotnie ) pękła skóra w miejscu, gdzie nie ma mowy o uszkodzeniu mechanicznym- wygląda to tak, jakby przed sprasowaniem skóry był jakiś brud i pod wpływem nacisku po prostu skóra pękła. Ogólny stan skóry pozostawia wiele do życzenia. Złożyłam reklamacje, która została rozpatrzona negatywnie, a powodem jest - ZŁA IMPREGNACJA BUTÓW- użycie złego środka do impregnacji. Powód jest tak absurdalny, że w głowie mi się nie mieści, że ktoś kto rozpatruje reklamacje coś takiego napisał. Impregnacja może być np. zła i powstanie waga np...po upływie roku lub więcej a nie po 2 miesiącach. Pani w sklepie początkowo motała się, że może zamiast pasty do butów powinnam użyć kremu lub wosku, choć sklep ma informacje na stronie odnośnie impregnacji i jest tam informacja , żeby używać  pasy, kremu lub wosku, więc nie rozumie???Później stwierdziła, że może nałożyłam zbyt dużo pasty i powstała skorupa i dlatego skóra pękła- tylko że moje pękniecie to cienka wąska linia więc znowu nietrafione. Co zrobić dalej???

 



#2 Guest_j23

Guest_j23
  • Goście

Napisano 01 grudzień 2019 - 20:05

Zgłoś się do Rzecznika Praw Konsumenta w swoim mieście.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych