Skocz do zawartości

Mobbing?

wróć do serwisu Księgowość 8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Magda

Guest_Magda
  • Goście

Napisano 25 listopad 2019 - 19:08

Dzien dobry,
Ja mam troszkę inny temat, mianowicie chodzi mi o to czy to juz jest mobbing. Jestem na samodzielnym stanowisko i prowadze dział... ostatnio miałam kilka niemiłych sytuacji. Myślę, że kierownik innego działu uwziął się na mnie... zaczelo się od tekstów typu ze skoro jestem od tego i tamtego to mam to wiedzieć, pózniej byłam na jego posyłki - to skany to ksera i to na już. Niedawno nawet cofnął mi przepustkę 5 minut przed moim wyjsciem z pracy, bo miałam mu coś wykonać. Miara jednak się przebrała, kiedy kazał mi coś zrobić, a ja powiedziałam, że nie znam się na tym i po prostu nie wiem, a on zapytał do kiedy mam umowę i trzasnął drzwiami. Zaznaczam - nie jest moim przełożonym. Boję się cokolwiek mowić, chce się zwolnić, martwię się, że będzie jeszcze gorzej, ze ciagle bedzie mnie wykorzystywać i zmanipuluje wszystko tak, że mi tej umowy nie przedłuża.

#2 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19528 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 25 listopad 2019 - 19:41

A czego od nas oczekujesz?

#3 Guest_Magda

Guest_Magda
  • Goście

Napisano 25 listopad 2019 - 19:52

Czy to juz mobbing czy to normalne zachowanie i po prostu mnie nie lubi...

#4 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19528 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 26 listopad 2019 - 06:30

Proponuję przeczytać definicję mobbingu i się zastanowić, w zestawieniu faktów.

#5 JuliadBe

JuliadBe

Użytkownik

• Członkowie
  • PipPip
  • 15 postów

Napisano 26 listopad 2019 - 20:33