Skocz do zawartości

Art 86. Czego mogę się spodziewać?

#sąd #prawa

5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Magda

Guest_Magda
  • Goście

Napisano 20 listopad 2019 - 22:09

Dziś wystąpiła taka sytuacja, jechałam szybko a przed pasami stało auto, wyprzedzając je na pasy wtargnęło dziecko, na szczęście nie wbiegło mi pod samochód.. wiem, że to moja wina bo wyprzedzałam auto na pasach ale nie widziałam żadnych pieszych wokoło. Wieczorem przyjechała do mnie policja i powiedziel, że kobieta podała mnie do sądu, zabrali mi prawo jazdy(ktore trafi pewnie do sądu) i dostałam karteczkę że przez 7 dni mogę prowadzić. W poniedziałek mam zadzwonić do sądu czy zwrócą mi prawo jazdy czy nie, mandat dostanę napewno Ale pytanie czy ta sprawa faktycznie może się odbyć? Czy mogę być ukarana też przez sąd pomimo że dostanę mandat podajże 500zł. Nikomu się nic nie stało, jak to wygląda bo niestety nie znam się na tym.

#2 ZosiaA

ZosiaA

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19275 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 21 listopad 2019 - 04:48

Popełniłaś jedno z najgorszych przewinień, to jak myślisz?

#3 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 21 listopad 2019 - 10:50

Dziś wystąpiła taka sytuacja, jechałam szybko a przed pasami stało auto, wyprzedzając je na pasy wtargnęło dziecko, na szczęście nie wbiegło mi pod samochód.. wiem, że to moja wina bo wyprzedzałam auto na pasach ale nie widziałam żadnych pieszych wokoło. Wieczorem przyjechała do mnie policja i powiedziel, że kobieta podała mnie do sądu, zabrali mi prawo jazdy(ktore trafi pewnie do sądu) i dostałam karteczkę że przez 7 dni mogę prowadzić. W poniedziałek mam zadzwonić do sądu czy zwrócą mi prawo jazdy czy nie, mandat dostanę napewno Ale pytanie czy ta sprawa faktycznie może się odbyć? Czy mogę być ukarana też przez sąd pomimo że dostanę mandat podajże 500zł. Nikomu się nic nie stało, jak to wygląda bo niestety nie znam się na tym.