Skocz do zawartości


Naprawa telefonu Sony po raz drugi a zwrot pieniędzy


2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Sylwia

Guest_Sylwia
  • Goście

Napisano 19 listopad 2019 - 23:30

Szanowni Państwo,
W marcu 2018 zakupiłam telefon marki Sony w Media Expert. Niestety ten model ma wadliwy wyświetlacz, już w sierpniu 2018 przestał działać dotyk, zareklamowalam go bezpośrednio o producenta. Naprawa się powiodla. Niestety niedawno znowu dotyk szwankuje.
Z tego co wiem, jeśli reklamuje towar po raz kolejny mogę odstąpić od umowy i żądać zwrotu pieniędzy za sprzęt. Pytanie tylko co w przypadku kiedy po raz pierwszy towar reklamowalam u producenta,więc wychodzi na to że skorzystałam z gwarancji która jest dobrowolna i nie obejmuje jej prawo konsumenta.Czy sprzedawca ma obowiązek tą pierwsza naprawę zaliczyć w poczet rękojmii? Z góry dziękuję za pomoc.

#2 Dorota Ł

Dorota Ł

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 10 postów

Napisano 20 listopad 2019 - 20:41

Na stronie rządowej: https://prawakonsume...acje/gwarancja/piszą, że można tak zrobić. Po naprawie/wymianie towaru przez gwaranta - można złożyć reklamacje u sprzedawcy.



#3 Guest_Sylwia

Guest_Sylwia
  • Goście

Napisano 21 listopad 2019 - 00:32

Bardzo, bardzo Pani dziękuję za zainteresowanie i pomoc. 😊



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych