Skocz do zawartości


śmieszna praktyka serwisu samsung


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_OLI

Guest_OLI
  • Goście

Napisano 15 listopad 2019 - 09:01

Witam mam problem z odwołaniem od opinii serwisanta z EURO RTV AGD i śmieszna decyzja samsunga!!!

lodówka kupiona 7-7- 2018 a dostarczona 27-7-2018  
Dnia -2-11-2019 zgłosiłem w sklepie stacjonarnym samoistne pękniecie półki w lodówce SAMSUNG, reklamacje uwzględniono z  tytułu rękojmi i przekazano do realizacji, dnia 7-11-2019 przyszedł rzekomo serwisant i w progu oznajmił że jest z serwisu chodź nie od Lodówek tylko od TV to wziął zlecenie kolegi bo miał po drodze, z racji tego że chodź jest to EWIDENTNIE  WADA FABRYCZNA! " skurczył się plastik dookoła szklanej półki"ale lodówka ma powyżej 3 mc. to standardowa procedura będzie to Odmowa,i  dlatego podjął się ekspertyzy. Podstawił nam  zagiętą kartkę na  1/4  a w górnym prawym rogu widniała pieczątka z numerem pod który mam dzwonić dnia następnego, on przekaże sprawę koledze odpowiedzialnym z to zlecenie i poda 100%informacji.po czym opuścił mieszkanie i w samochodzie napisał zupełnie inna opinie niż nam mówił "uszkodzenie mechaniczne. Nam nie zostawił żadnej  kartki z oględzin kazał ewidentnie kontaktować się z samsungiem .Dnia następnego po rozmowie z nim oświadczył że tak jak przypuszczał jest odmowa! z racji użytkowanie powyżej 3mc. ssamsung kazał ponownie złożyć reklamacje w sklepie, tak też uczyniłem dnia 12.11 2019 i prosiłem o ponowne rozpatrzenie sprawy, dziś dostałem pisemną odpowiedź że zgłoszenie reklamacyjne nie może być uwzględnione z racji tego że  serwis już  orzekł wadę fabryczną
Na jakiej podstawie  serwisant od tv robi oględziny lodówki? " bo chciał być koleżeński i przyjechał za kolege.!
pytam drogą mailową  serwis samsunga czy.
 
Czy osoba nie kompetentna na danym stanowisku możne robić oględziny ?? 
Czy zawsze Serwisant tv robi oględziny lodówki? 
 I czy opinia osoby zupełnie nie znającej się w temacie jest wiążąca?
Na jakiej podstawie ? ta opinia jest wiążąca!!
 
a serwis nic tylko  swoje
 

 

Uprzejmie dziękuję za kontakt z Centrum Obsługi Klienta firmy Samsung.

 

Nawiązując do Pana zgłoszenia, ponownie wyjaśniam, że uszkodzenie zostało zakwalifikowane jako mechaniczne. Opinia Serwisu jest dla nas wiążąca i nie mamy podstaw do jej zmiany.

W związku z powyższym ponownie informuję, że nie możemy Panu zaproponować usługi serwisowej w ramach gwarancji

jest jakaś inna opcja to ugryźć  niż latać z półką 200zl po rzeczoznawcach po opinie?

 





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych