Skocz do zawartości


Zwrot pieniędzy w sklepie internetowym

zwrot pieniędzy zakupy sklep esklep

Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Guest_Mateusz

Guest_Mateusz
  • Goście

Napisano 06 listopad 2019 - 19:17

Dzień dobry!

Zamówiłem dziewczynie sukienkę ze strony cherrylooks com.

Dostałem maila że zakup potwierdzony i na dole potwierdzenia napisany jest termin od 10 do 20 dni roboczych.

Czekam już od 6 października pełny miesiąc, a nie dostałem nawet maila potwierdzającego wysłanie zamówienia.

Napisałem więc do nich maila i taki komunikat:

Wiadomość nie została dostarczona, ponieważ nie znaleziono adresu odbiorcy (service@cherrylooks.com) lub odbiorca nie może odebrać wiadomości.

 

Czy jest możliwość odzyskania pieniędzy? Jeśli tak, to w jaki sposób?

 





Dodaj odpowiedź



  



Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: zwrot, pieniędzy, zakupy, sklep, esklep

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych