Skocz do zawartości


Zdjęcie

Z tymi silnikami mogą być problemy: 2.0 TDCi Ford


7 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moto

Admin Moto

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 49603 postów

Napisano 06 listopad 2019 - 08:35

Silnik 2.0 TDCi jest jednym z tych, które zostały zbudowane na fali wysokoprężnego boomu pod koniec lat dziewięćdziesiątych. Nie wiadomo czy jednostkę opracowywano naprędce, czy inżynierom zabrakło doświadczenia. Wiadomo natomiast, że jest awaryjna.

Powrót do artykułu: Z tymi silnikami mogą być problemy: 2.0 TDCi Ford

#2 Guest_miłośnik aut

Guest_miłośnik aut
  • Goście

Napisano 06 listopad 2019 - 08:35

Witam ! Podoba mnie się ford cuga , ale po tym co przeczytałem jestem wyleczony z tego pojazdu i w ogóle z forda III generacji ...

#3 Guest_pawlo

Guest_pawlo
  • Goście

Napisano 09 kwiecień 2020 - 11:13

flota mojego szwagra składa się z 7z 8miu focusów 2.0 tdci, każdy "katowany" jako służbowy i do 320-360tys km dolatywały i na sprzedaż. jeden miał przy 220tys km problem z turbina - przy 200km/h wpadał w serwis - wymieniona turbina i po kłopocie.mój focus 2.0tdci 163KM - 280tyś silnik rakieta żadnej naprawy, s-max 2.0 180KM 137tyś km żadnej naprawy.

#4 Guest_Adolf

Guest_Adolf
  • Goście

Napisano 12 sierpień 2020 - 21:12

Kto pisał te bzdury - od bodajże 2007 roku Fordy mają dieselki od PSA, czyli HDI - wadliwy był TDCi do 2003 roku, głównie przez opiłki w pompie paliwa. Potem była zasada - jak dbasz, tak masz. Kretyn za kółkiem załatwi nawet silnik w czołgu. Mój Mondeo z 2004 roku zrobił na silniku 2.0 TDCi prawie 400 tys. km bez remontu...

#5 Guest_Adolf

Guest_Adolf
  • Goście

Napisano 12 sierpień 2020 - 21:12

Kto pisał te bzdury - od bodajże 2007 roku Fordy mają dieselki od PSA, czyli HDI - wadliwy był TDCi do 2003 roku, głównie przez opiłki w pompie paliwa. Potem była zasada - jak dbasz, tak masz. Kretyn za kółkiem załatwi nawet silnik w czołgu. Mój Mondeo z 2004 roku zrobił na silniku 2.0 TDCi prawie 400 tys. km bez remontu...

#6 Guest_Adolf

Guest_Adolf
  • Goście

Napisano 12 sierpień 2020 - 21:12

Kto pisał te bzdury - od bodajże 2007 roku Fordy mają dieselki od PSA, czyli HDI - wadliwy był TDCi do 2003 roku, głównie przez opiłki w pompie paliwa. Potem była zasada - jak dbasz, tak masz. Kretyn za kółkiem załatwi nawet silnik w czołgu. Mój Mondeo z 2004 roku zrobił na silniku 2.0 TDCi prawie 400 tys. km bez remontu...

#7 Guest_Adolf

Guest_Adolf
  • Goście

Napisano 12 sierpień 2020 - 21:12

Kto pisał te bzdury - od bodajże 2007 roku Fordy mają dieselki od PSA, czyli HDI - wadliwy był TDCi do 2003 roku, głównie przez opiłki w pompie paliwa. Potem była zasada - jak dbasz, tak masz. Kretyn za kółkiem załatwi nawet silnik w czołgu. Mój Mondeo z 2004 roku zrobił na silniku 2.0 TDCi prawie 400 tys. km bez remontu...

#8 Guest_Adolf

Guest_Adolf
  • Goście

Napisano 12 sierpień 2020 - 21:12

Kto pisał te bzdury - od bodajże 2007 roku Fordy mają dieselki od PSA, czyli HDI - wadliwy był TDCi do 2003 roku, głównie przez opiłki w pompie paliwa. Potem była zasada - jak dbasz, tak masz. Kretyn za kółkiem załatwi nawet silnik w czołgu. Mój Mondeo z 2004 roku zrobił na silniku 2.0 TDCi prawie 400 tys. km bez remontu...



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych