Skocz do zawartości


Zdjęcie

ZUS - raport zerowy


wróć do serwisu Księgowość 1 odpowiedź w tym temacie

#1 JA123

JA123

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 2 postów

Napisano 17 październik 2019 - 09:08

Jak sporządzić i wysłać "raport zerowy"? Mam sporządzić i wysłać za 1 m-c 1999 r., chodzi o to, że dla jednego pracownika nie był przesłany RCA. Mam już replikę raportu z ZUS. Proszę o instrukcję jak należy na jej podstawie sporządzić raport. Dziękuję



#2 Guest_Gość

Guest_Gość
  • Goście

Napisano 22 październik 2019 - 12:18

przecież w PŁATNIKU jest kreator, gdzie wystarczy wypełniać po kolei kroki (jak przy imporcie z programu płacowego albo przy wysyłce)





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych