Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wynajem biura dla firmy


wróć do serwisu Kadry 1 odpowiedź w tym temacie

#1 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 736 postów

Napisano 16 październik 2019 - 07:14

Czy są tutaj osoby, które w ostatnim czasie wynajmowały biuro dla firmy? 

 

Na jakie rzeczy warto tutaj zwrócić uwagę? 



#2 wazer

wazer

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 54 postów

Napisano 16 październik 2019 - 09:09

Na stronie jest kilka podpowiedzi http://www.krakowit....sze,biuro,.html

 

Zwróć uwage na umowę. Najpopularniejszą opcją dla większych firm jest wynajęcie biura w nowoczesnym budynku. Umowa zwykle zawierana jest na 5 lat. Czasem zdarzają się też krótsze umowy najmu (na 3 lata, ale wtedy najemca ma znacznie słabsze warunki) lub dłuższe – np. na 7-10 lat, zawierane przez duże przedsiębiorstwa, które wybierają nową lokalizację na swoją główną siedzibę. 

 

Istotne elementy to

umiejscowienie biura

jego standard

parking





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych