Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wynajem biura dla firmy


wróć do serwisu Kadry 10 odpowiedzi w tym temacie

#1 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 813 postów

Napisano 16 październik 2019 - 07:14

Czy są tutaj osoby, które w ostatnim czasie wynajmowały biuro dla firmy? 

 

Na jakie rzeczy warto tutaj zwrócić uwagę? 



#2 wazer

wazer

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 153 postów

Napisano 16 październik 2019 - 09:09

Na stronie jest kilka podpowiedzi http://www.krakowit....sze,biuro,.html

 

Zwróć uwage na umowę. Najpopularniejszą opcją dla większych firm jest wynajęcie biura w nowoczesnym budynku. Umowa zwykle zawierana jest na 5 lat. Czasem zdarzają się też krótsze umowy najmu (na 3 lata, ale wtedy najemca ma znacznie słabsze warunki) lub dłuższe – np. na 7-10 lat, zawierane przez duże przedsiębiorstwa, które wybierają nową lokalizację na swoją główną siedzibę. 

 

Istotne elementy to

umiejscowienie biura

jego standard

parking



#3 Arkadiusz Kędra

Arkadiusz Kędra

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 255 postów

Napisano 28 listopad 2019 - 11:28

Niewątpliwie wynajem biura to bardzo ciekawe rozwiązanie. Przy czym, jeżeli szukamy fajnego lokalu w Krakowie, dobrym pomysłem będzie zapoznanie się z ofertą https://www.herbewo.krakow.pl/ . Znajdziemy w niej propozycje o różnym standardzie i w odmiennych lokalizacjach, dzięki czemu na pewno każdy znajdzie idealną opcję dla siebie:).



#4 rebiton34

rebiton34

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 41 postów

Napisano 20 grudzień 2019 - 05:59

Przede wszystkim zwróć uwagę na wyposażenie. Dla mnie jest to naprawdę ważne. 



#5 pibreman

pibreman

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 77 postów
  • LokalizacjaBiałystok

Napisano 27 grudzień 2019 - 15:39

Cena, lokalizacja, wyposażenie tj. czy jest jakaś kuchnia, jak wygląda toaleta. To takie podstawy.

_______________________

https://altiplano.pl/



#6 kozlowskiczeslaw1

kozlowskiczeslaw1

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 98 postów

Napisano 24 lipiec 2020 - 08:15

przy wyborze biura, warto kierować się również stylizacją oraz wyglądem. Sam szukałem dla mojej firmy odpowiedniego miejsca. Na szczęście znalazłem biuro z zielonymi ścianami od https://zielone-sciany.pl/. Świetnie zaprojektowane miejsce do pracy z naturalną roślinnością. 



#7 Arystokratka

Arystokratka

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 952 postów

Napisano 03 sierpień 2020 - 07:13

Teraz trzeba pamiętać też o tym, aby biuro dopasować do wymagań związanych z zachowaniem dystansu społecznego. Zobacz tutaj i dowiedz się, jak to wszystko zaaranżować.



#8 Nobody

Nobody

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 270 postów

Napisano 12 sierpień 2020 - 07:15

Na pewno warto zwrócić uwagę na lokalizację takiego biura, ale też cenę, bo w tym temacie różnie dzisiaj bywa.


Taśmy przenośnikowe Eurotex Poland.


#9 Jarecki85

Jarecki85

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 304 postów
  • LokalizacjaKatowice

Napisano 25 styczeń 2021 - 07:27

Zanim będziemy wynajmować biuro, to warto upewnić się że wszystko jest z nim w porządku. Warto sprawdzić przyłącza kanalizacyjne https://amprojekt-chrzanow.pl i inne siec, jak sieć gazową. Bezpieczeństwo przede wszystkim.



#10 madzia001

madzia001

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 48 postów

Napisano 30 styczeń 2021 - 12:56

Najlepiej skorzystać z pomocy osób, które wynajmują biura od lat. Specjaliści z https://www.officelist.pl/ pomogą Ci znaleźć odpowiednie biuro spośród tysięcy ofert :)



#11 Guest_Joanna

Guest_Joanna
  • Goście

Napisano 28 luty 2021 - 02:47

Jeśli szukasz dobrego lokali na biuro lub inną działalność to polecam Biuro Nieruchomości ProjektME. W ofercie biura jest wiele ciekawych propozycji. Polecam.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych