Skocz do zawartości


sprawozdania likwidowanego gimnazjum


wróć do serwisu Księgowość 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Aniaanna

Guest_Aniaanna
  • Goście

Napisano 13 październik 2019 - 23:52

Witam,

kiedy i jak powinno się sporządzać sprawozdania budżetowe likwidowanego gimnazjum. Jeśli działało do 31 sierpnia to normalnie za sierpień sprawozdania miesięczne do 10 września u mnie RB-28S, Rb-34, a kwartalnie dopiero RB-28S, Rb-34, RB-N, Rb-Z i po zakończeniu roku 2019 roczne? czy jakieś szczególne przepisy tu obowiązują?



#2 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19306 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 14 październik 2019 - 06:22

Tak są przepisy, zajrzyj do ustawy o finansach publicznych, tam znajdziesz nt.likwidacji jb.
Reszta szczegółów powinna być zawarta w decyzji/zarządzeniu o likwidacji, inne bardziej szczegółowe informacje powinien posiadać likwidator

#3 Guest_Aniaanna

Guest_Aniaanna
  • Goście

Napisano 14 październik 2019 - 21:21

Właśnie likwidator ani zarządzenie o likwidacji o tym nie mówi...

#4 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 19306 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 15 październik 2019 - 08:58

Likwidator te sprawy ma obowiązek uzgodnić że skarbnikiem.
Wszystkie sprawy księgowe związane z likwidowaną jednostką powinny być zakończone we wrześniu.
Nie ma mowy o takich terminach, o których ty piszesz, przecież jednostki już nie ma!
Najpóźniej do dnia, w którym likwidator musi złożyć sprawozdanie z likwidacji jednostki.
Przecież do decyzji o likwidacji Likwidator musiał przedstawić HARMONOGRAM z kolejnych czynności likwidacyjnych.
Powtarzam raz jeszcze zajrzyj do ustawy o finansach publicznych



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych