Skocz do zawartości

Kategorie

Forum

finanse Vulcan


wróć do serwisu Księgowość 13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Bogusia

Guest_Bogusia
  • Goście

Napisano 01 październik 2019 - 11:42

Mam pytanie do księgowych , które pracują na programie księgowym Fnanse Vulcan(w chmurze) , czy jest to łatwy program. My pracujemy na Księgowośc finanse Optivum, a od 01,01,2020 mamy przejść na program Finanse Vulcan. Bardzo proszę o kilka zdań na ten temat. Bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich na forum



#2 Guest_Kasia

Guest_Kasia
  • Goście

Napisano 16 październik 2019 - 16:58

Mam pytanie do księgowych , które pracują na programie księgowym Fnanse Vulcan(w chmurze) , czy jest to łatwy program. My pracujemy na Księgowośc finanse Optivum, a od 01,01,2020 mamy przejść na program Finanse Vulcan. Bardzo proszę o kilka zdań na ten temat. Bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich na forum

Ja dopiero jestem na etapie testowym Finanse Vulcan. Dla mnie nie jest to łatwy program. Na Optivum też obecnie księguję i jest łatwiejszy, czytelniejszy. Finanse Vulcan napewno nie jest doprecyzowany pod duże CUW. Ma swoje plusy i ułatwienia ale też dużo dodatkowych kliknięc. Obecnie nie rozumiem jeszcze tego programu



#3 Guest_Ania

Guest_Ania
  • Goście

Napisano 19 październik 2019 - 15:04

Mam pytanie do księgowych , które pracują na programie księgowym Fnanse Vulcan(w chmurze) , czy jest to łatwy program. My pracujemy na Księgowośc finanse Optivum, a od 01,01,2020 mamy przejść na program Finanse Vulcan. Bardzo proszę o kilka zdań na ten temat. Bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich na forum

 W porównaniu do programu Księgowość Optivum - Finanse Vulcan są o wiele trudniejsze. Polecam wziąć wdrożeniowca, który przeniesie bazę kontrahentów i zrobi ustawienia w nowym programie. Nie polecam robić tego samemu albo własnym informatykiem. Opanowanie programu to przynajmniej miesiąc, podczas gdy nauczenie się Optivum zajęło mi 1,5 godziny.



#4 Guest_Saylwia

Guest_Saylwia
  • Goście

Napisano 12 styczeń 2020 - 14:47

Jak ustawić dzienniki, zadania, klasyfikacje aby móc księgować kolejny rok?? oczywiście w programie vulcan finanse

 



#5 Guest_aga

Guest_aga
  • Goście

Napisano 14 styczeń 2020 - 22:18

jesli chcesz pracowac na tej samej bazie nic nie ustawiasz...dodajesz kolejny dokument z data stycznia. i tyle

#6 Guest_ucząca się

Guest_ucząca się
  • Goście

Napisano 06 luty 2020 - 18:06

w dokumentach bieżących (PK) - chodzi o wprowadzanie faktury jaką date wpisujecie jako data operacji, data otrzymania, data utworzenia? Datę operacji wpisujecie datę zapłacenia faktury czy datę wpływu która jest na fakturze? I jak z delegacjami?



#7 Guest_Anka

Guest_Anka
  • Goście

Napisano 12 luty 2020 - 18:16

Jak księgujecie omyłki w programie Finanse Vulcan w chmurze ? (np. wpłata opłaty za obiad na konto wydatkowe zamiast na dochodowe) i jakie macie ustawienia w planie kont przy koncie 240 dotyczącym omyłek rozrachunkowe na tak czy na nie ?



#8 Guest_Ilona

Guest_Ilona
  • Goście

Napisano 06 styczeń 2021 - 15:47

Witam od stycznia tego roku zaczynam pracę na Finansach Vulcan w chmurze, do tej pory pracowałam na Finanse optivum, był on łatwiejszym programem. Mam pytanie gdzie trzeba ustawić w programie aby przy wprowadzaniu dokumentów do dzienników mogłam wybrać klasyfikację i rodzaj zadania, w tej chwili tylko widzi mi rodzaje kont a w klasyfikacji i w zadaniach mam pola wyszarzone i nie rozwija mi nic mimo, że mam w programie wprowadzona klasyfikację i rodzaje zadań.

#9 Guest_Aga

Guest_Aga
  • Goście

Napisano 20 styczeń 2021 - 11:09

Ja też zaczynam pracę w chmurze, ale szczerze powiedziawszy nie podoba mi się optivum było dużo bardziej przejrzyste, nie wiem jak dam radę, na razie robię wszystko na chybił trafił, nie ma konkretnej instrukcji pracy z tym programem, chyba że któraś z was posiada taką



#10 Guest_Jola

Guest_Jola
  • Goście

Napisano 27 styczeń 2021 - 09:54

Witam
mam pytanie czy w programie Finanse Vulcan wprowadzacie dokumenty bezpośrednio w dziennikach bieżących czy najpierw do dokumentów źródłowych i dopiero przenosicie do Dzienników. Jeszcze jeno pytanie czy księgujecie miesiące od razu czy na koniec roku, w Optivum byla taka możliwość, ze księgowałam na koniec roku, jak znalazłam błąd to go poprawiłam  a nie wiem jak w tym jest.



#11 Guest_Lili

Guest_Lili
  • Goście

Napisano 11 luty 2021 - 15:03

Wprowadzamy przez dok. źródłowe i zamykamy na koniec roku.



#12 Guest_Weryfikator

Guest_Weryfikator
  • Goście

Napisano 09 kwiecień 2021 - 14:26

Zdecydowanie gorszy niż Optivum.

Po pierwsze trudno zrobić przejrzyste zestawienia, np obroty konta wg kontrahentów - nie rozumiem dlaczego grupują się wg np NIP, a nie jak dotychczas alfabetycznie wg nazw?

Po drugie bardzo brakuje podglądu całego dokumentu z klasyfikacją budżetową  (dawniej zakładki edycja/pozycje).

Lista dokumentów (dawniej bufor) - bardzo nieczytelna.

brakuje mi również ułatwienia w postaci powielania zaangazowania - teraz księgując zaangażowanie na podstawie FV muszę "kasować" zapisy po stronie DT (kilkakrotnie - usunąć kwotę, konto, klasyfikację i opis).

 



#13 Iwona2710

Iwona2710

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 1 postów

Napisano 07 maj 2021 - 08:25

Zdecydowanie gorszy niż Optivum.

Po pierwsze trudno zrobić przejrzyste zestawienia, np obroty konta wg kontrahentów - nie rozumiem dlaczego grupują się wg np NIP, a nie jak dotychczas alfabetycznie wg nazw?

Po drugie bardzo brakuje podglądu całego dokumentu z klasyfikacją budżetową  (dawniej zakładki edycja/pozycje).

Lista dokumentów (dawniej bufor) - bardzo nieczytelna.

brakuje mi również ułatwienia w postaci powielania zaangazowania - teraz księgując zaangażowanie na podstawie FV muszę "kasować" zapisy po stronie DT (kilkakrotnie - usunąć kwotę, konto, klasyfikację i opis).

Zmodyfikuj Typy księgowania poprzez: Administracja/Dokumenty/Typy ksieg./Dokumenty zakupu-zmień: w miejscu Księgowania dodatk. wpisz Kwota:kwota brutto,Prefix opisu: zaangażowanie wydatku, Konto: 998, Strona: CT,zapisz. Potem wejdź w Jednostka/Dokumenty/Typy księg./Dokumenty sprzed.i zak.-zmień-przerzuć z lewej na prawą stronę, mam nadzieję, że pomogłam



#14 Guest_Marzena

Guest_Marzena
  • Goście

Napisano 17 maj 2021 - 07:17

Witam
Mam pytanie jak zaksięgować wpłatę za duplikat świadectwa jeśli nie miałam ustalonego planu na ten paragraf. Czy jest możliwość zapisania z tym paragrafem tylko trzeba gdzieś w ustawieniach coś zaznaczyć czy ten program działa tak, że musi być najpierw plan ustalony a później można dopiero zaksięgować z tego paragrafu? W finansach Optivum była taka możliwość ze jeśli nie było planu to można było zaksięgować z dowolna klasyfikacja a tu widzę jest inaczej. Prosze o pomoc.





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych