Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wynajem biura dla firmy


wróć do serwisu Księgowość 9 odpowiedzi w tym temacie

#1 alf

alf

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 736 postów

Napisano 01 październik 2019 - 07:11

Czy ktoś ostatnio wynajmował dla firmy biuro? 

 

Na jakie elementy tutaj zwracaliście uwagę? 

 

Jak dobrze wynająć lokal? 



#2 wazer

wazer

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 54 postów

Napisano 01 październik 2019 - 12:47

Polecam zwrócić uwagę na

lokalizację

dojazd

wyposażenie

koszta, nie tylko czynsz ale i opłaty dodatkowe - Warto przy tym zwrócić się z zapytaniem o dostępność rachunków z poprzednich miesięcy. Pozwoli to oszacować przynajmniej część miesięcznych wydatków, które mogą jednak się zmienić. Bardzo ważne jest również ustalenie wysokości kaucji (jeśli jest wymagana) oraz dokładnych warunków jej zwrotu – nieuczciwi wynajmujący często starają się uzyskać dodatkowy zarobek żerując właśnie na tej należności.

 

Więcej podpowiedzi znajdziesz tutaj http://www.e-konfere...za-oferte/2845/



#3 Jędrek

Jędrek

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 17 postów

Napisano 01 październik 2019 - 14:38

Istotny jest na pewno dojazd, warunki najmu, zastane wyposażenie, itp., jak to zaznaczył kolega wyżej. A jeślibyś poszukiwał biura na wynajem to polecam zajrzeć na portal oshare.pl: https://oshare.pl/28...e-nieruchomosci Może znajdziesz tu coś dla siebie.



#4 Hannneczka

Hannneczka

    Użytkownik

  • Członkowie
  • PipPip
  • 37 postów

Napisano 01 październik 2019 - 17:10

Z doświadczenia wiem, że bardzo ważna jest lokalizacja. Biuro położone gdzieś w ciemnym zakamarku miasta to nic fajnego. Ważny jest też czynsz, nikt nie chce płacić za dużo.

#5 AlicjaM

AlicjaM

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 147 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 02 październik 2019 - 08:46

Ważne są również możliwości dojazdu do naszego biura, to czy jest chronione, klimatyzowane itd. Na wybór takiego lokalu wpływa wiele czynników


Czysty Zysk - blog o sprzątaniu, organizacji domu i eko poradach.


#6 grupaoem

grupaoem

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów
  • LokalizacjaWarszawa

Napisano 15 październik 2019 - 12:00

Jeżeli chodzi o biuro to kwestia tego jakie ma ono mieć przeznaczenie. Czy będziesz obsługiwać klientów w firmie czy nie. Jeżeli tak to lokalizacja itp. ma ogromne znaczenie. Jeżeli nie, to biuro może być na obrzeżach miasta. Koniecznie zwróć uwagę na możliwość podłączenia do internetu oraz jak wyglądają dodatkowe opląty za prąd, ciepło itp. Kwestia również umowy, żeby okres wypowiedzenia biura był  miarę krótki. 



#7 Romekk19

Romekk19

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 25 październik 2019 - 12:15

Chcę podzielić się z Wami tym serwem - https://www.bocubo.c...paul-balice-krk
Bardzo klasowy i nie drogi)


#8 graczek80

graczek80

    Nowy użytkownik

  • Członkowie
  • Pip
  • 4 postów

Napisano 30 październik 2019 - 10:32

Lokalizacja  i miejsca parkingowe!!!

 

----------------

https://best-med.pl/...-business-coach



#9 Amoniaczek2

Amoniaczek2

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 141 postów

Napisano 30 październik 2019 - 11:08

Mam budynek i chcę przerobić go na biuro wirtualne. Pytanie co musi się w nim znajdować dokładnie? Czy coś takiego jak parking jest potrzebne? Czy wystarczy taki ogólno dostępny około 100 metrów od budynku.



#10 fashion.victim

fashion.victim

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 971 postów

Napisano 31 październik 2019 - 10:59

A w internecie nic nie pisze?





Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych