Skocz do zawartości

Pomysł na biznes ???

wróć do serwisu Moja Firma 4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Supermotoo

Guest_Supermotoo
  • Goście

Napisano 18 wrzesień 2019 - 17:05

Witam zastanawiam się nad własną działalnością , lecz nie mogę na nic konkretnego wpaść. Na co dzień jestem mechanikiem samochodowym lecz warsztatu bym swojego nie chciał chwilowo . Zastanawiałem nad własnym biznesem po godzinach na przykład sprzedaż Pelletu z dowozem pod drzwi to mógł bym robić po godzinach puki by się nie rozkręciło albo np, pomoc drogowa 24h ale wtedy musiał bym zrezygnować z pracy a mam wątpliwości co do powodzenia tego biznesu , wiadomo jakaś wewnętrzna blokada. Mieszkam na wsi 15km od większego miasta.Kwota na przeznaczenie to około 30 tyś plus minus.

Z góry dziękuje za pomysły POZDRAWIAM

#2 Arystokratka

Arystokratka

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 724 postów

Napisano 25 wrzesień 2019 - 13:22

Jeśli zakładacie własny biznes, to warto byłoby mieć też długoterminowy plan rozwoju. W niektórych miejscach opłaca się zainstalowanie opłatomatów, opisanych na trivo.pl. To też należy uwzględnić, ponieważ koszty z tym związane w końcu nie są najniższe.

#3 AlicjaM

AlicjaM

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 132 postów
  • LokalizacjaPoznań

Napisano 25 wrzesień 2019 - 13:30

Jeśli nie jesteś własnego pomysłu na biznes pewien, lepiej na razie sobie odpuścić. Przedsiębiorca powinien być całkowicie przekonany co do swojej inwestycji

Czysty Zysk - blog o sprzątaniu, organizacji domu i eko poradach.

#4 radoslaw

radoslaw

Zaawansowany użytkownik

• Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 50 postów

Napisano 30 wrzesień 2019 - 07:14