Skocz do zawartości


Zdjęcie

Getin Noble Bank: Jednym z naszych priorytetów jest jakość obsługi


wróć do serwisu Moja Firma 8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Admin Moja Firma

Admin Moja Firma

    Zaawansowany użytkownik

  • Administratorzy forów
  • 102656 postów

Napisano 18 wrzesień 2019 - 12:59

Niezależnie czy Klient Getin Noble Banku wybiera korzystanie z placówki, aplikacji mobilnej czy bankowości internetowej – w każdym przypadku jakość obsługi jest tak samo wysoka. Zadowolony Klient jest najlepszym ambasadorem marki, dlatego Bank niezmiennie umieszcza jakość obsługi na liście swoich priorytetów. Kolejne nagrody i wyróżnienia przyznawane przez Klientów i niezależnych ekspertów potwierdzają tylko słuszność tej strategii, a Bank cały czas dba o to, żeby taki poziom utrzymać. M.in. systematycznie udoskonala narzędzia wspierające obsługę Klienta.

Powrót do artykułu: Getin Noble Bank: Jednym z naszych priorytetów jest jakość obsługi

#2 Guest_Matio

Guest_Matio
  • Goście

Napisano 18 wrzesień 2019 - 12:59

Dla mnie jak dla klienta banku to dobre wieści :))

#3 Guest_Wojan 40@gmail.com

Guest_Wojan 40@gmail.com
  • Goście

Napisano 20 wrzesień 2019 - 12:55

Każda pliszka swój ogonek chwali... Bank bezprawnie zagarnął co prawda niewielką kwotę,ale dla zasady to dużo. Wszyscy konsultanci śpiewają tym samym głosem,mając poza sztucznym uśmiechem klient gdzieś. Rzecz dotyczy zagubionego przez bank dokumentu,a posiadanego przeze mnie i ujawnionego w korespondencji,lecz niezuważonego przez bank.

#4 Guest_marko_o

Guest_marko_o
  • Goście

Napisano 21 wrzesień 2019 - 10:42

Getin spoko, dobrze żeby się podnieśli z kłopotów. Kibicuje im IdeaBank też.

#5 Guest_bbb

Guest_bbb
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2019 - 07:04

Posiadam lokaty terminowe "bez konta" zakładane mobilnie i jestem zadowolona z aplikacji na smartfona. Ostatnio oprocentowanie spada, ale cóż, taki mamy klimat. ;-) Trzymajcie się!

#6 Guest_Pusty Śmiech

Guest_Pusty Śmiech
  • Goście

Napisano 22 wrzesień 2019 - 12:25

''Jednym z naszych priorytetów jest jakość obsługi''... bo przez przypadek przeczytaliśmy definicję słowa 'jakość', która dotąd nie była nam znana

#7 Guest_Wojan 40@gmail.com

Guest_Wojan 40@gmail.com
  • Goście

Napisano 23 wrzesień 2019 - 07:26

Dlaczego usunięto moją uwagę niekorzystną dla banku. Prawda w oczy kole.....

#8 Guest_Mmm

Guest_Mmm
  • Goście

Napisano 24 wrzesień 2019 - 09:57

Jakość obsługi a to dobre 😃 przepraszam ile kas walutowych obsługuje kredyty hipoteczne w Warszawie? Wieczne kolejki i utrudnienia że strony Getin nie piszcie że zależy wam na kliencie

#9 Guest_Wojan40@gmail.com

Guest_Wojan40@gmail.com
  • Goście

Napisano 26 wrzesień 2019 - 06:46

Sprawa załatwiona,szkoda że po wielkich "bojach", trochę póżno,ale lepiej póżno niż wcale..



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych