Skocz do zawartości


Ekwiwalent


wróć do serwisu Kadry 3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Zosia

Guest_Zosia
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2019 - 12:08

Witam, od lipca 2018r. pracuje u jednego pracodawcy,przy czym od lipca br na umowę o pracę na czas nieokreślony, pracodawca zamyka sklep na koniec listopada br, w rozwiązaniu umowy bez porozumienia stron przyczyną ma być likwidacja stanowiska pracy. Wykorzystałam 10 dni urlopu (na 20 przysługujących w ciągu roku), stąd moje pytania czy należy mi się ekwiwalent za niewykorzystane dni oraz ile tych dni jest skoro sklep tylko do końca listopada?

#2 Guest_KA

Guest_KA
  • Goście

Napisano 12 wrzesień 2019 - 12:16

Pozostało Tobie do wykorzystania jeszcze 9dni do końca listopada. Jeśli ich do tego czasu nie wykorzystasz to ekwiwalnent będzie wypłacony od tej ilości dni.



#3 Guest_Zosia

Guest_Zosia
  • Goście

Napisano 13 wrzesień 2019 - 10:51

A czy ma to znaczenie, że jest to pracodawca zatrudniający do 20 osób w firmie?

#4 ZosiaA

ZosiaA

    Zaawansowany użytkownik

  • Członkowie
  • PipPipPipPipPip
  • 18891 postów
  • LokalizacjaWarszawa rządowa/państwowa jednostka budżetowa

Napisano 13 wrzesień 2019 - 10:54

Ma znaczenie jedynie w kwestii odprawy, nie otrzymasz jej.
Co do ekwiwalentu to nie ma znaczenia, powinien pracodawca wypłacić.



Dodaj odpowiedź



  


Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych